۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۶۶۳۴
حجت الاسلام غفاری خبر داد؛

برگزاری همایش ملی سبک زندگی قرآنی با تأکید بر مؤلفه های اجتماعی

برگزاری همایش ملی سبک زندگی قرآنی با تأکید بر مؤلفه های اجتماعی
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری همایش ملی سبک زندگی قرآنی با تأکید بر مؤلفه های اجتماعی با همکاری دانشگاه مازندران خبر داد.
حجت الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری همایش ملی سبک زندگی قرآنی با تأکید بر مؤلفه های اجتماعی با همکاری دانشگاه مازندران خبر داد و با بیان این که این همایش ملی با همکاری حوزه علمیه خواهران مازندران و دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد، افزود: این همایش چهاردهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار خواهد شد.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به ارائه فراخوان مقاله این همایش ملی گفت: فراخوان مقاله این همایش در چهار محور مفهموم شناسی و مبانی نظری، محور اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی طراحی و تدوین شده است.
 
حجت الاسلام غفاری، سبک زندگی قرآنی و آراء و نظریه های مرتبط، سبک زندگی قرآنی و سبک زندگی غربی، سبک زندگی قرآنی و سبک زندگی شرقی، سبک زندگی قرآنی و فرق اسلامی، سبک زندگی قرآنی و عرف و سبک زندگی قرآنی و متفکران اسلامی را از زیرمحورهای بخش نخست فراخوان مقاله این همایش اعلام کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود سبک زندگی قرآنی و تولید ملی، سبک زندگی قرآنی و استقلال اقتصادی، سبک زندگی قرآنی و اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی قرآنی و عدالت اجتماعی، سبک زندگی قرآنی و اقتصاد خانواده، سبک زندگی قرآنی و کسب درآمد، سبک زندگی قرآنی و امور مستحدثه، سبک زندگی قرآنی و نظام ربوی و سبک زندگی قرآنی و فساد اقتصادی را از مهمترین زیرمحورهای بخش اقتصادی این همایش اعلام کرد.
 
حجت الاسلام غفاری در ادامه سخنان خود گفت: بخش فرهنگی اجتماعی فراخوان مقاله این همایش به محور خانوادگی، اخلاقی، محیط زیست، اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی تقسیم بندی شده است.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به محور سیاسی فراخوان مقاله این همایش اشاره کرد و افزود: سبک زندگی قرآنی و اندیشه سیاسی ایران و اسلام معاصر، سبک زندگی قرآنی و مفاهیم سیاسی، سبک زندگی قرآنی و حکمرانی خوب، سبک زندگی قرآنی؛ امر سیاسی و زندگی زیست جهان ایرانی اسلامی، سبک زندگی قرآنی و تمدن اسلامی، سبک زندگی قرآنی و سیاستمداران، سبک زندگی قرآنی و هویت ملی، سبک زندگی قرآنی و وحدت و انسجام ملی، سبک زندگی قرآنی و روابط سیاسی و سبک زندگی قرآنی و مدارای سیاسی از زیرمحور های بخش چهارم این همایش است.
 
وی، آخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش ملی را سی ام آذر ماه اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی بررسی مقالات ارسالی نیز بیست و یکم دی ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی همایش اعلام خواهد شد.
 
حجت الاسلام غفاری همچنین با بیان این که مقالات ممتاز در فصلنامه علمی پژوهشی و مقاله های برتر در مجله علمی ترویجی به چاپ خواهد رسید، افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با دبیرخانه علمی این همایش با شماره 01135302505 تماس بگیرند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات