۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۱۶۶۳۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

حمایت و تقویت گروه های تبلیغی جهادی ضروری است

حمایت و تقویت گروه های تبلیغی جهادی ضروری است
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که حمایت و تقویت گروه‌های تبلیغی جهادی بسیار ضروری است، گفت: مسؤولان باید ضرورت حمایت از این گروه‌های اثرگذار تبلیغی را بیشتر درک کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در بازدید از فعالیت‌های تبلیغی گروه‌های تبلیغی در سواحل استان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی این گروه ها، این تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها را جهاد فی سبیل الله معرفی کرد.
 
وی با بیان این که گروه‌های جهادی تبلیغی بدون هیچ چشم داشتی در عرصه تبلیغ دین گام بر می‌دارند، افزود: این گروه‌های جهادی بر اساس فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری در این عرصه مهم و خطیر ورود پیدا کرده اند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه به دلیل کم توجهی مسؤولان به برنامه‌های تبلیغی در جامعه، شاهد گسترش روز افزون آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم، ادامه داد: لازم است گروه‌های تبلیغی و مبلغان دینی که از ظرفیت لازم جهت اجرای برنامه‌های تبلیغی برخوردار هستند به منظور تبلیغ دین آتش به اختیار عمل کنند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه ما در برابر دین و انقلاب مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: هر گونه کم کاری و بی توجهی به مباحث فرهنگی جامعه، به طور حتم موجب بروز آسیب‌های بزرگ تری خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از عدم وحدت و همبستگی میان دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی به منظور اجرای یک برنامه منسجم در کشور، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل همین از هم گسیختگی برنامه‌ها شاهد گسترش فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه هستیم.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که حمایت و تقویت گروه‌های تبلیغی جهادی بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان به خودشان بیایند و ضرورت حمایت از این گروه‌های اثرگذار تبلیغی را بیشتر درک کنند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز تبلیغ سنتی به تنهایی نمی‌تواند اثرگذار باشد، گفت: باید در کنار تبلیغ سنتی از ابزار روز و کارآمد نیز جهت تبلیغ ارزش‌های دینی در جامعه بهره گرفته شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بیان احکام دین باید با زبان مورد پسند مخاطب انتقال داده شود، خاطرنشان کرد: نمی‌توان به اجبار مطلبی را برای مخاطب تبیین کرد بلکه باید در فضایی آرام و دوستانه مفاهیم دینی را به نسل جوان و سایر مخاطبان انتقال داد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات