۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۱۶۷۰۲
نماینده ولی فقیه در هلال احمر عنوان کرد؛

ارائه خدمات تمام و کمال هلال احمر برای زائران اربعین

ارائه خدمات تمام و کمال هلال احمر برای زائران اربعین
حجت الاسلام معزی با اشاره به در پیش بودن اربعین از ارائه خدمات تمام و کمال و رایگاه هلال احمر به زئران حسینی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر، صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام معزی با اشاره به اینکه سیل خوزستان صحنه حضور ملت ایران بود، عنوان داشت: مردمی بودن مهمترین ویژگی هلال احمر است؛ از این رو امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمری با ذوقی مثال زدنی به یاری سیل زدگان خوزستانی شتافتند.  

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با بیان اینکه در سیل اخیر استان همه ملت ایران یاور و پشتیبان سیل زدگان بودند، خاطرنشان کرد: تداوم و تکمیل مناطق آسیب دیده از سیل امری مهم و از اولویت‌ها است در عین حال ارائه خدمات به زلزله زدگان مسجدسلیمانی در کنار کمک به سیل زدگان از اقدامات شایسته‌ای بود که در استان صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به در پیش بودن اربعین از ارائه خدمات تمام و کمال و رایگاه هلال احمر به زئران خبر داد و گفت: گرما مشکل اصلی در بحث اربعین امسال است؛ از این رو همه امکانات را برای ارائه خدمات به زائران بسیج می‌کنیم.

لازم به ذکر است، دیدار با استاندار استان و حضور در مراسم تودیع و معارفه مسؤولان پیشین و جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر خوزستان جزو برنامه‌های گنجانده شده در سفر حجت الاسلام معزی به استان خوزستان است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات