۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۱۶۸۸۸
هاشمی:

ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی رود

ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی رود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تأکید کرد که ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی روند و در سخت ترین شرایط هم حامی آرمان های امام و رهبری و انقلاب خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان با عشق و صبر خود برای تحقق اسلام ناب محمدی پا در جبهه ها گذاشتند و سال ها در زندان های دشمن بعثی بودند.

وی افزود: قم 591 آزاده قهرمان دارند که 12 نفر از آن ها به دوستان شهید خود پیوستند، بیش از 200 نخبه آزاده داشته ایم؛ آزادگان عزیز در سخت ترین شرایط پای انقلاب اسلامی و آرمان ها ایستاده اند و هیچگاه کوتاه نیامدند.

هاشمی با بیان این که آزادگان قهرمان صبر و ایثار هستند، اظهار داشت: ایثارگران، جانبازان و آزادگان با تمام توان خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند و در مقامت خود عزم راسخ داشتند و هیچگاه از کار خود پشیمان نشدند.

وی ادامه داد: آزادگان سخت ترین و وحشیانه ترین شکنجه ها را تحمل کردند اما زیر باز ذلت نرفتند، دشمن سعی می کرد که آزادگان به کشور بی احترامی کنند و شعار بدهند اما آزادگان سرافراز هیچگاه حاضر به قبول خواسته های شوم دشمن نشدند که نشانه عزت ایران اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقتدار امروز نظام اسلامی ابراز داشت: زمانی که پهپاد آمریکایی توسط غیورمردان سپاه منهدم شد دشمن خود را عاجز دید و برای جبران شکست دست به راهزنی دریایی زد، اما دلیرمردان سپاه پاسخی محکم و کوبنده دادند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام ادعای حقوق بشر و احترام به حقوق انسان ها را دارند اما وحشیانه ترین اعمال را انجام می دهند و از جنایات مزدوران خود مانند سعودی ها در یمن حمایت می کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز دشمن می داند که قدرت ایران چقدر است و از این قدرت و اقتدار وحشت دارد، ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نمی روند و در سخت ترین شرایط هم حامی آرمان های امام و رهبری و انقلاب خواهند بود.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
محمد قمین
ارسال نظرات