۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۱۶۹۵۶
حجت الاسلام خوبانی:

ایستادگی ملت ایران سبب عقب نشینی انگلیس خبیث شد

ایستادگی ملت ایران سبب عقب نشینی انگلیس خبیث شد
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را مهم ترین عامل عقب نشینی روباه پیر از مواضع خصمانه اش در برابر ملت ایران دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به شکست سیاست‌های خصمانه انگلیسی‌ها در برابر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب عقب نشینی روباه پیر از مواضع خصمانه اش شده است.
 
وی با بیان این که انگلیسی‌ها با هم دستی آمریکایی‌ها همه توان خود را به کار گرفتند تا مقامات کشورمان را به میز مذاکره بکشانند، افزود: اما ایران اسلامی در اقدامی کاملاً قانونی ضمن توقیف نفت کش انگلیسی به مقامات این کشور نشان داد که جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملی خود با کسی تعارف ندارد.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انگلیسی‌ها در طول تاریخ همواره در کنار آمریکایی‌ها دشمن واقعی ملت ایران بوده اند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران دشمنی‌های بسیاری را از این روباه پیر و خطرناک در عمل دیده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انگلیسی‌ها با توطئه و نیرنگ همواره در پی تحقق منافع نامشروع خود در کشورمان بوده اند، گفت: پیر استعار در ادوار مختلف تاریخ، بیشترین استفاده را از منابع ملی کشورمان برده است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی دستان شیطانی و پلید انگلیس و آمریکا را از منافع ملت ایران قطع کرد، خاطرنشان کرد: علت دشمنی این دو کشور متخاصم با ملت ایران، جلوگیری از دخالت و به تاراج بردن منابع ملت ایران اسلامی پس از انقلاب بوده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که انقلاب اسلامی به سال‌ها دخالت و نفوذ انگلیسی‌ها در کشورمان پایان داد، افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و انگلیس بیشتری منافع را از ارتباط با ایران می‌بردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که توطئه و نیرنگ انگلیسی در جهان اسلام برای همگان آشکار است، خاطرنشان کرد: بسیاری از اختلافاتی که امروز در کشور‌های اسلامی می‌بینیم ناشی از سیاست‌های فریبکارانه انگلیسی‌ها است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که انگلیس و آمریکا در طول چهار دهه اخیر در برابر ایران اسلامی شکست‌های سنگینی را متحمل شده اند، گفت: اقداماتی نظیر توقیف غیر قانونی نفت کش ایرانی ناشی از سال‌ها شکست این کشور در برابر ملت ایران بوده است.
 
وی، آزادی نفت کش ایرانی را پیروزی بزرگی برای ملت ایران و شکست دیگری برای آمریکا و انگلیس دانست و خاطرنشان کرد: آزادی این نفت در برابر تلاش‌های گسترده آمریکایی ها، موجب تحقیر آمریکا و انگلیس در عرصه بین المللی شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات