۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۶۱۷۰۶۴
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

واکنش آیت الله کعبی به بازتاب مغرضانه سخنان منسوب به آیت الله یزدی

واکنش آیت الله کعبی به بازتاب مغرضانه سخنان منسوب به آیت الله یزدی
عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که برخی به دنبال تخریب بزرگان هستند، به بازتاب مغرضانه سخنان منسوب به آیت الله یزدی توسط رسانه های اصلاح طلب واکنش نشان داد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بازتاب جهت دار و مغرضانه سخنان منسوب به آیت الله یزدی توسط برخی از رسانه های اصلاح طلب گفت:آنچه که در فضای مجازی از زبان آیت الله یزدی منتشر شده است همانگونه که مسؤول روابط عمومی جامعه مدرسین اعلام کرد سندیت ندارد و مواضع جامعه مدرسین و آیت الله یزدی از وبگاه رسمی و دفتر جامعه مدرسین اعلام می شود.

وی با تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی آیت الله یزدی افزود: آیت الله یزدی به عنوان فقیهی بزرگ  و با تجارب 40 ساله در نظام اسلامی و سوابق مبارزاتی فراوان، همواره همراه امام و رهبری بوده و هستند و از موضع تقویت حوزه انقلابی دیدگاه های خود را با شفافیت و صراحت اعلام می کنند.

آیت الله کعبی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف و تخریب فقها و علمای انقلابی اظهار داشت: آیت الله یزدی در بیان مسائل مورد نیاز با هیچکس تعارف ندارد اما نامه جعلی منتشر شده درفضای مجازی منسوب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط اصلاح طلبان تندرو تهیه شده وتوسط روابط عمومی مجمع تشخیص تکذیب شده است.

وی ادامه داد: تخریب، تفرقه، تحریک، موج سواری و التهاب آفرینی و تضعیف چهره های موجه نظام اسلامی، فقها، علما و دانشمندان مطرح همواره در دستور کار دشمنان بوده است و ما نباید مسائل اصلی نظام و کشور را رها کنیم و به حاشیه های بی ارزش و مسائل فرعی بپردازیم، در این شرایط کشور به انسجام، آرامش، همدلی و هم افزایی نیروهای انقلاب و بزرگان حوزه نیاز دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که برخی به هر بهانه ای دنبال تخریب شخصیت ها و فقهای برجسته مانند آیت الله یزدی هستند، ابراز داشت: دشمنان سعی دارند که با ایجاد تفرقه و شایعه جایگاه علمای بزرگ را تضعیف کنند.

وی با تأکید بر هوشیاری در برابر فضاسازی های رسانه ای بدخواهان عنوان کرد: باید همواره با سعه صدر، هم افزایی، وحدت، انسجام و همدلی به پیش برویم، اگر هم اختلاف سلیقه ای وجود دارد نباید آن را در تریبون مطرح کرد، در تریبون ها باید دشمن را دید و در مقابل دشمن ایستاد، در تریبون ها باید از اقتدار، وحدت و امنیت ملی و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران وگفتمان انقلاب و رهبری دفاع کرد.

عضو هیأت رییسه خبرگان تأکید کرد: شخصیت آیت الله یزدی از لحاظ فقهی، انقلابی و جایگاه برجسته مدیریتی در نظام اسلامی همواره قابل تکریم و تقدیر است به ویژه که ایشان با شجاعت، اخلاص و شفافیت همواره مواضع صریح انقلابی می گیرند، در خط ولایت و رهبری گام بر می دارند و خط قرمز ایشان ولایت فقیه و مصالح عالی نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: باید با بصیرت در مقابل شایعات دشمن بایستیم و با بی اعتنایی و بی اعتمادی برخورد کنیم؛ نباید به شایعات فضای مجازی اعتماد کرد چرا که همواره با گناه، تهمت و افترا آمیخته است و تخریب بزرگان همواره در دستور کار دشمن قرار دارد؛ بنابراین باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
وَمَنْ يُطِعْ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُوْلَئِكَ مَعَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ مِنْ النَّبِيِّينَ وَالصِّدِّيقِينَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِينَ وَحَسُنَ أُوْلَئِكَ رَفِيقًا
3
0
طلبه روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
اینجانب به عنوان طلبه نسل نو حمایت خودرا ازمواضع شجاعانه وروشن گرایانه و دشمن شکن آیت الله یزدی حفظه الله اعلام می دارم.
1
0
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
بالاخره نفهمیدیم!حرفهای راجع به رییس سابق قوه قضاییه
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
دشمن در پی تضعیف خودباوری نیروهای انقلابی است.
0
0