۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۱۷۳۷۱
آیت الله موسوی جزایری:

خیمه ولایت امام علی باید محکم و همه جا برافراشته شود

خیمه ولایت امام علی باید محکم و همه جا برافراشته شود
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه طلاب رزمنده‌های اصیل خط ولایت و مقابله با وهابیت خبیث هستند، گفت: خیمه امام علی و ولایتش باید محکم و همه جا برافراشته شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز، در مراسم عمامه گذاری ۲۲ طلبه خوزستانی در مسجد اعظم اهواز، با بیان اینکه با همه توان در خدمت طلاب و روحانیت هستیم، اظهار داشت: حوزه علمیه خوزستان همچون حوزه‌های قم و مشهدمقدس مستقل بوده و تنها یاری خداوند متعال را خواستار است؛ از سوی دیگر رهبرانقلاب نیز حوزه علمیه استان را مستقل اعلام کرده و ریاست آن را به بنده حقیر واگذار کرده است.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ مدرسه علمیه در اهواز فعال هستند، عنوان داشت: ۲ هزار طلبه برادر و نزدیک به همین تعداد خواهر در حوزه‌های علمیه اهواز به تحصیل اشتغال دارند؛ از سوی دیگر در سطح استان ۵ هزار طلبه برادر و ۵ هزار طلبه خواهر مشغول تحصیل هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، حضور روزافزون طلاب را نعمت بزرگی برشمرد و گفت: طلاب حوزه‌های علمیه استان ما رزمنده‌های اصیل در خط ولایت و مقابله با وهابیت خبیث هستند که در برابر وهابیت سینه سپر کرده و به مبارزه می‌پردازند و دعای ما برای طلاب عزیز قرار گرفتن در صف سربازان حضرت حجت بن الحسن (ع) و ارائه خدمات درخشان در زیر پرچم ولایت علی (ع) باشد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه دشمن در پی انحراف جوانان است، افزود: دشمن شبانه روز با بهره گیری از جاسوسان به دسیسه چینی می‌پردازد و در صورت ناآگاهی از چنین امری، امنیت مان نابود می‌شود، اما در استان به برکت حرکت جهاد فی سبیل الله طلبه‌ها و حوزه‌ها دشمن توفیق حاصل نکرده است.

وی با بیان اینکه خیمه علی و ولایتش باید محکم و همه جا برافراشته شود، تصریح کرد: در سوریه و عراق علی رغم اشغالگری‌ها و جنایت‌های داعشی ها، شیعیان علی (ع) پیروز شدند، یمنی‌های مستضعف و مظلوم هر روز پهپاد‌ها را بر فراز آسمان عربستان به پرواز در می‌آورند و دمار از روزگار آل سعود درآوردند./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات