۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۱۷۴۵۹
به همت دفتر تبلیغات اسلامی؛

سلسله نشست های راویان مکتب حسینی برگزار می شود

نشست های پیش از اعزام ماه محرم با موضوعاتی از جمله نهج البلاغه، بررسی شبهات عاشورایی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست های پیش از اعزام محرم به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه فرارسیدن ماه محرم برگزار می شود.

این سلسله نشست ها در سه جلسه در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات واقع در خیابان معلم برگزار خواهد شد که برنامه این نشست ها به شرح زیر است:

روز شنبه ۲ شهریور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰– حجت الاسلام استاد مهدوی ارفع با موضوع «نهج البلاغه» به ایراد سخنرانی می پردازد.

یکشنبه ۳ شهریور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰– حجت الاسلام والمسلمین استاد پیشوایی با موضوع «شبهات پیرامون عاشوراء» سخنرانی می کند؛ در این جلسه همچنین مهندس خلیل آقایی معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها و مراتع نیز به ایراد سخنرانی می پردازد.

دوشنبه  ۴ شهریور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰– حجت الاسلام استاد راجی با موضوع «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» و سردار مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر سخنرانی می کنند. 

همچنین گردهمایی بزرگ مبلغان روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ با سخنرانی آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در سالن همایش غدیر برگزار می شود.

از جمله امتیازات برای شرکت کنندگان در این جلسه، ارائه گواهی شرکت در نشست ها و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب اعلام شده است.

گفتنی است، علاقه مندان جهت شرکت در نشست ها حتما باید در سایت بلاغ ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام در سایت هیچ امتیازی تعلق نمی گیرد و شرکت کنندگان باید در روز نشست کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تماس: ۰۲۵۳۱۱۵۴۴۵۳ اقدام کنند./1330/پ203/ب1

سلسله نشست های راویان مکتب حسینی برگزار می شود

ارسال نظرات