۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۱۷۵۰۶

تسلیت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به مناسبت درگذشت امام جمعه خمینی‌شهر

تسلیت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به مناسبت درگذشت امام جمعه خمینی‌شهر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رحیمی امام جمعه خمینی‌شهر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رحیمی امام جمعه خمینی‌شهر را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله طباطبایی نژاد به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون؛ خانواده محترم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رحیمی(دام عزه) سلام علیکم؛ ارتحال عالم ربانی روحانی وارسته امام جمعه محترم شهرستان خمینی شهر مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ عباس رحیمی رحمت الله علیه موجب تاثر و تالم گردید.

در ادامه عنوان شده است: این فقید سعید نزدیک به 30 سال در جایگاه بلند نمازجمعه مردم را به تقوا و دیانت دعوت می‌کرد و خود تقوا و وارستگی را در سرلوحه گفتار و کردار قرار داده بود و عمری را همراه و همگام با مردم زندگی نمود و حیات طیبه جهانی‌اش را مصروف ارشاد و هدایت مردم کرد.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از پیام آورده است: ارتحال این روحانی جلیل القدر را به محضر بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری، مردم شریف و عالم پرور اصفهان، خمینی شهر و مبارکه تسلیت نموده و علو درجات را برای این عالم عامل و صبر و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان به ویژه بیت محترم معظم له خواستارم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات