۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۷۹۲۴
حجت الاسلام بهادری خبر داد؛

اعزام 250 مبلغ به رده های سپاه در ماه محرم + فیلم

اعزام 250 مبلغ به رده های سپاه در ماه محرم + فیلم
مسؤول جذب و اعزام تیپ امام صادق(ع) از اعزام 250 روحانی به رده های مختلف سپاه در ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش مبلغان اعزامی به رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه محرم پیش از ظهر امروز در سالن همایش های تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام بهادری مسؤول جذب و اعزام روحانیون تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) در این همایش با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) در ارتباط با سفینه النجاه بودن امام حسین(ع) اظهار داشت: شما عزیزان که به عنوان مبلغ در ماه اباعبدالله برای خدا در رده ها تشریف فرما می‌ شوید شامل عنایت ویژه ایشان قرار می‌ گیرید و ما نسبت به توفیقات شما غبطه می‌ خوریم.

وی افزود: همیشه تلاش کنید در مسیر تبلیغی خودتان شهدا را نیز شریک کنید تا خداوند توفیق این نعمت بزرگ یعنی شهادت در راه خودش را نیز نصیب ما بفرماید، اما در کنار همه این ها دفاع از ولایت چه ولایت اهل بیت(ع) و چه ولایت فقیه از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام بهادری حضرت ابوالفضل را نمونه بارز ولایت مداری دانست و تأکید کرد: ولایت فقیه نیز ادامه و استمرار ولایت ائمه اطهار(ع) است و همانطور که همه می‌ دانیم چه میزان امروز این مسأله مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ارتباط صمیمی با سربازان و مستمعان و افراد حاضر در مجالس نیز بسیار مهم است؛ به ویژه تلاش کنید با سربازانی که دوران نسبتا سختی را پشت سر می‌ گذارند با مهر و محبت برخورد کنید تا میزان تأثیر گذاری کار شما بیشتر شود.

مسؤول جذب و اعزام تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) هماهنگی با امور روحانیان در رده ها را نیز مهم عنوان کرد و گفت: برنامه هایی از سوی عقیدتی سپاه اعلام می‌ شود که نباید به هم بخورد و برنامه تبلیغی شما در طول این ده یا پانزده روز خلطی در برنامه های ابلاغی سپاه ایجاد نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام بیش از 250 نفر از طرف دفتر روحانیت به رده های مختلف سپاه در محرم امسال خبرداد و گفت: دوستان ما در این عرصه با کمترین میزان حق الزحمه و با وجود این که اکثر اوقات دیر پرداخت می‌ شود ولی با تلاش و جدیت کار تبلیغی خود را انجام داده اند.

حجت الاسلام بهادری با بیان این که در هر دوره از دوره های تبلیغی برترین مبلغان تجلیل می‌ شوند، یادآور شد: با وجود این که همه عزیزان خوب تلاش کرده اند ولی با بازرسی ها و تحقیقاتی که بعد از ماه مبارک رمضان داشته ایم، شش نفر امروز مورد تقدیر قرار می‌ گیرند.

وی تأکید کرد: بحث بیان مسائل سیاسی از جمله اساسی ترین رسالت های مبلغان محسوب می شود به همین جهت جزوه ای در حوزه مسائل سیاسی از سوی تیپ امام جعفر صادق(ع) تدوین شده که در اختیار مبلغان قرار می گیرد./1330/ج

تعداد بازدید : 8

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
ارسال نظرات