۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۱۷۹۶۶
صباغیان در گفت‌وگو رسا:

مردم و مجلس حامی اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد هستند

مردم و مجلس حامی اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد هستند
نماینده مجلس با تأکید بر مقابله با مفسدان و اخلالگران در کشور بر مبنای قانون گفت: مردم و مجلس حامی اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد هستند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص عملکرد رییس قوه قضائیه پس از تصدی جایگاه ریاست دستگاه قضا، گفت: از زمانی که آیت الله رئیسی به مقام ریاست قوه قضائیه رسیده عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

وی در پاسخ به این پرسش که روند مقابله با متخلفان و مفسدان تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد، بیان داشت: مقابله با متخلفان از سوی آقای رئیسی ادامه دار خواهد بود و مردم از این اقدامات حمایت می کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت مجلس از جریان مبارزه با فساد نیز، بیان داشت: وکلای ملت حمایت خود را از اقدامات رییس دستگاه قضا اعلام می‌کنند و موافق برخورد با متخلفان هستند.

نماینده مردم بافق و مهریز در پاسخ به این پرسش که برداشت وی از برخورد با برخی از نمایندگان متخلف از سوی قوه قضائیه چیست، ابراز داشت: نماینده مجلس در حوزه کار خود دارای مصونیت است و نباید به آن تعدی شود. در خصوص برخورد قضایی با چند نفر از نمایندگان بنده اظهار نظری نمی‌کنم، زیرا در این خصوص اطلاع موثقی ندارم.

صباغیان تاکید کرد: تا زمانی که ذیل قانون با متخلفان برخورد می‌شود، می‌توان دایره این برخورد را تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گسترش داد، اما نباید فضایی ایجاد شود که افراد به بهانه‌های مختلف تنها با یک شکایت و بدون مدرک نمایندگان مجلس را تا مرز بازداشت ببرند و نگذارند وی به رسالت نمایندگی خود بپردازد./۸۵۶/ت302/ق

ارسال نظرات