۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۱۸۰۸۲
امام جمعه موقت اهواز:

محرم و صفر بهترین فرصت تبلیغی برای معرفی بیانیه گام دوم انقلاب است

محرم و صفر بهترین فرصت تبلیغی برای معرفی بیانیه گام دوم انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمیت حسن زاده گفت: محرم و صفر بهترین زمان برای آشنایی مردم با بیانیه گام دوم است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در ۴۰ سال انقلاب به یک دوره تثبیت، پختگی و تجربه دست پیدا کردیم، اظهار داشت: همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده، نیازمند تمدن سازی نوین هستیم، چنین تمدنی ابعاد و زوایای گوناگونی دارد که منابع آن به خوبی در آیات قرآنی، روایات، سیره نبوی و علوی یافت می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: طلاب، فضلا، روحانیان و مبلغان با مطالعه کامل و همه جانبه بیانیه و شناخت مبانی و منابع آن، به تبیین برای مردم بپردازند به ویژه که محرم و صفر را در پیش داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه محرم و صفر بهترین زمان برای آشنایی مردم با بیانیه گام دوم است، خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری چندین جلسه مفید و سودمند با محوریت بیانیه گام دوم برگزار و مطالب بسیار ارزنده‌ای بیان کرد که سرمشقی برای همه فضلا و مبلغان در تلاش برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

وی پیرامون نقش حوزه‌ها در ترویج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: حوزه‌ها در شناخت و معرفی منابع روایی و قرآنی بیانیه گام دوم پیشقدم شوند و آن‌ها را در اختیار عموم قرار دهند./۹۴۵۶/ت310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
حاتم شرفی
ارسال نظرات