۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۱۸۳۶۲
امام جمعه کرمان:

دولت در پرداخت یارانه نیازمندان به جمع‌بندی برسد

دولت در پرداخت یارانه نیازمندان به جمع‌بندی برسد
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: امیدواریم هر چه جلوتر می‌رویم دولت به این جمع‌بندی برسد که افراد نیازمند واقعی را در دهک‌های یارانه مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه کمیته امداد سه ویژگی دارد، اظهار داشت: در رأس کمیته امداد ولایت امر مسلمین هستند و تحت نظارت ایشان کارها انجام می‌شود که ارزشمند است.

امام جمعه کرمان افزود: حوزه ماموریت کمیته امداد نیز ارزشمند است، زیرا قشر آسیب‌پذیر جامعه را که تاکید فراوانی در دین به توجه این قشر وجود دارد را حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: افرادی که بعد از انقلاب در این حوزه حضور یافتند افراد وارسته هستند و از دلسوزترین و مطمن‌ترین افراد در این نهاد حضور دارند و کار در این نهاد افتخار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی گفت: امیدواریم هر چه جلوتر می‌رویم دولت به این جمع‌بندی برسد که افراد نیازمند واقعی را در دهک‌های یارانه قرار دهد و بقیه دهک‌های جامعه حذف شوند و پول آن صرف این دهک‌های پایین شود.

وی ابراز داشت: ظرفیت کمیته امداد، بخش خصوصی و خیران است که میدان وسیعی دارد و می‌تواند گسترش یابد.

امام جمعه کرمان به طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد اشاره داشت و بیان کرد: کمیته امداد در این زمینه نمره قابل قبولی دارد، اما باید بازنگری روی افرادی که از لیست خارج شدند صورت گیرد تا ناخواسته اشتباه روی نداده باشد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات