۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۱۸۴۷۴
معاون حوزه علمیه مازندران:

حوزه‌ کانون اصلی تحقق مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است

حوزه‌ کانون اصلی تحقق مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است
حجت الاسلام قائمی از حوزه‌های علمیه به عنوان کانون اصلی تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد.
حجت الاسلام محمد جواد قائمی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با مهم ارزیابی کردن بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت ورود جدی و عملی حوزه‌های علمیه در تحقق این بیانیه مهم تأکید کرد.
 
وی با بیان این که حوزه‌های علمیه در جایگاه تبیینی این بیانیه مهم نقش بسیار مؤثری می‌توانند ایفا کنند، افزود: حوزه باید راهکار‌های اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را برای مسؤولان و بخش‌های مختلف کشور به خوبی تبیین کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، جوانان را مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب معرفی کرد و گفت: حوزه با توجه به وجود طلاب جوان، نخبه و انقلابی نقش بسیار مهمی در تحقق مطالبات رهبری بر عهده دارد.
 
حجت الاسلام قائمی از حوزه‌های علمیه به عنوان کانون تحقق مطالبات و مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و افزود: حوزه به طور حتم با نگاهی جامع نسبت به این تأکید مقام معظم رهبری گام برخواهد داشت و همه توان علمی و تبلیغی خود را در جهت تحقق این مطالبات مهم به کار خواهد گرفت.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه علمیه در طول تاریخ به ویژه چهل سال اخیر با هویت علمی خود نقش بسیار مؤثر و مهمی در تحولات جامعه اسلامی داشته است، تصریح کرد: به طور حتم عمل به این بیانیه مهم به پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف خواهد انجامید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، نگاه مقام معظم رهبری به آینده کشور را بر مبنای تحلیلی واقع بینانه از گذشته و حال دانست و خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از مراکز مهم علمی و دینی کشور با نگاهی جامع و بسیار دقیق به این بیانیه از همه ظرفیت خود در جهت تحقق عملی بند‌های آن استفاده خواهد کرد.
 
حجت الاسلام قائمی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حضور مؤثرتر حوزه‌های علمیه در عرصه‌های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: حوزه باید با ظرفیت عظیم علمی و تبلیغی که در اختیار دارد، مؤثرتر در جامعه ظاهر شود تا بتوانیم از آن پتانسیل عظیمی که در اختیار داریم به منظور تحقق تمدن نوین اسلامی بهره گیریم.
 
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جوانان مهم‌ترین و محوری‌ترین مخاطبان مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم هستند، تصریح کرد: به طور حتم بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان در عرصه‌های مختلف می‌تواند ایران اسلامی ر به الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی تبدیل کند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات