۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۱۸۶۶۱
حجت الاسلام رستگار مطرح کرد؛

پایداری بر ارزش‌ها و گفتمان‌ها در فرهنگ عاشورایی

پایداری بر ارزش‌ها و گفتمان‌ها در فرهنگ عاشورایی
حجت الاسلام رستگار با اشاره به مقاومت امام حسین (ع) گفت: پیام ماه محرم آن است که با استقامت و پایداری بر اهداف نورانی و الهی انقلاب اسلامی، به آن‌ها دست پیدا می‌کنیم.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه شمارش معکوس فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، اظهار داشت: جامعه اسلامی همانطور که رهبر انقلاب بیان داشت به زودی شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود و در این باره هیچ شکی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است، عنوان داشت: پیام چنین ماهی به همه ملت‌ها آن است که با استقامت بر حق، باطل نابودشدنی و شکست آن قطعی خواهد بود و با استقامت و پایداری بر اهداف نورانی و الهی انقلاب اسلامی، به آن‌ها دست پیدا می‌کنیم.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت از جمله اهداف انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی ثابت شد هر جا مقاومت و پایداری بر ارزش‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی نشان دادیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به مقاومت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شان گفت: آن امام هر چند که در ظاهر شکست خوردند، اما پس از هزار و ۴۰۰ سال می‌بینیم که امام حسین (ع) عامل افتخاری برای بشریت اعم از موحد و غیر موحد است و آن بزرگوار الگویی برای همه آزادگان و بزرگمردان جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) تصریح کرد: شکست رژیم باطل صهیونیستی قطعا محقق خواهد شد و همانگونه که امام، رهبرانقلاب و سیدحسن نصرالله بیان داشتند جامعه اسلامی در قرن ۲۱ که قرن جهان اسلام است، شاهد پیروزی‌های متعدد خواهند بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات