۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۱۸۶۹۸
حجت الاسلام نجیمی:

رویکرد تبلیغات اسلامی استان یزد تربیت طلبه انقلابی است

رویکرد تبلیغات اسلامی استان یزد تربیت طلبه انقلابی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این اداره کل در استان یزد با رویکرد تربیت طلبه انقلابی و استکبارستیز فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در همایش اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بیت امام جمعه یزد برگزار شد، از همه فعالان فرهنگی و اجتماعی خواست تا در مسیر ادای دین به حوزه، علما، مردم و دین اسلام قدم بردارند.

وی افزود: ما در شرف دهه پنجم انقلاب هستیم و مسیری که انتخاب می‌کنیم بر اساس بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خواهد بود و ارتباط روحانیون با مسائل اجتماعی را مدنظر خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام نجیمی با اشاره به اینکه در دوران شهید صدوقی یزد برای منطقه جنوب و شرق کشور نقطه اتکایی بود و امور آنها به یزد ارجاع می شد، بیان کرد: یزد باید به دوران گذشته خود باز گردد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که مسجد را اصلی ترین محور کار خود قرار دهیم و اعتقاد ما این است که مسجد اصلی ترین پایگاه اسلام است و اگر مراکزی در مقابل مسجد قرار گرفته اند، آنها را در مسیر مسجد هدایت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: در زمینه روحانیون مستقر، آموزش زبان های مختلف به طلاب، صدور معارف اهل بیت (ع)، چاپ و ننشر کتاب، اعزام مبلغ و سایر فعالیت های دینی و مذهبی، نقش سازمان تبلیغات را ایفا خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام نجیمی تاکید کرد: ارتباط اداره کل تبلیغات اسلامی با جبهه انقلاب فرهنگی را حفظ خواهیم کرد و همه تلاش ما این است که در یک کلمه یزد را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

وی افزود: در ایام محرم تمرکز ما در یزد خواهد بود اما به مرور فعالیت های خود را در شهرستانها آغاز خواهیم کرد و امیدواریم با تجربیات همکاران خود، بتوانیم در مسیر ولایت و تربیت طلبه انقلابی و استکبارستیز و ایجاد شهر دارالعباده و درالعلم قدم برداریم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات