۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۱۹۱۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

به‌دنبال دانش بنیان کردن طرح های فرهنگی هستیم

به‌دنبال دانش بنیان کردن طرح های فرهنگی هستیم
حجت‌الاسلام صاحبقرانی گفت: تمام بنای ما آن است تا کار مردمی باشد و امروز به دنبال دانش بنیان کردن طرح های فرهنگی هستیم تا شاهد تأثیرگذاری برنامه های فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در نشست هم‌اندیشی با مدیران فرهنگی مؤسسات عالی دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در فصل جدید حرکت خود، تحولات عمیقی را آغاز کرده است و ترویج اسلام ناب در مقابل تعابیر و گفتمان‌های اشتباهی که وجود دارد رسالت اصلی این سازمان است که راهبرد کلان ما، مردمی شدن تبلیغ است.

وی افزود: وظایف ما بسیار گسترده است چون به پهنای فرهنگ مسئولیت داریم و در فضای علمی اگر پیوست فرهنگی نداشته باشید آن علم، به ضرر انسان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: تمام بنای ما آن است تا کار مردمی باشد و امروز به دنبال دانش‌بنیان کردن طرح‌های فرهنگی هستیم تا شاهد تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه باشیم و در همین راستا شورای اندیشه ورزی با حضور نخبگان حوزوی و دانشگاهی تشکیل‌شده تا برای مهندسی فرهنگی استان و طراحی زیست‌بوم فرهنگی متناسب با جغرافیای فرهنگی و اقتضائات استان برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه هر یک از معاونان و مدیران فرهنگی مؤسسات عالی دانشگاه‌های خراسان رضوی دغدغه‌ها و نظرات خود پیرامون فعالیت‌های فرهنگی در فضای دانشگاه و ارتباط با سازمان تبلیغات اسلامی را بیان کردند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات