۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۱۹۵۳۱

نگاهی به مهمترین فراز خطبه های ائمه جمعه کشور

نگاهی به مهمترین فراز خطبه های ائمه جمعه کشور
ائمه جمعه کشور در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان و ادامه این روند از دولتمردان خواستند به غربی ها اعتماد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به مسائل مهم اعتقادی و سیاسی کشور، ضمن تشکر از قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان، غربی ها را همچون آمریکا عهدشکن و غیرقابل اعتماد دانستند و از دولت خواستند که در مواجهه با غرب احتیاط را رعایت کند.

گفتنی است ائمه جمعه کشور به موضوعات دیگری اشاره داشتند که آنها را در ادامه با هم می خوانیم.

امام جمعه موقت تهران:

ایران به وعده های پوچ اروپا توجه نمی کند | دنیا به عصر پسا آمریکا می اندیشد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران به وعده های پوچ و توخالی اروپا توجه نمی کند، گفت: آمریکا گرفتار بیماری سرگشتگی استراتژیک شده و از درون در حال فروپاشی است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه قم:

غربزدگان نفوذی به مسؤولان آدرس غلط ندهند | بدون ملاحظه با فساد برخورد شود

امام جمعه قم اجرای گام سوم کاهش تعهدات را نشانه بی اعتباری اروپا و آمریکا دانست و گفت: صحبت از مذاکره مجدد به هیچ وجه برای مسؤولان و مردم قابل قبول نخواهد بود.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه مشهد:

سفرهای پیاپی مشکلات را حل نمی کند|توجه به راهبرد حسینی برای مواجهه با دشمن

آیت الله علم الهدی گفت: باید اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنیم نه اینکه سفرهای پیاپی به غرب داشته و به ساعت ها حرف زدن در برابر دشمن بپردازیم.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید..

 

امام جمعه اصفهان:

اروپا به تعهداتش پایبند نیست

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها، گفت: اروپا پایبندی به تعهداتش ندارد و تنها بنابر دستور آمریکا عمل می‌کند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه اهواز:

سخنان سیدالشهدا با فریب خوردگان دنیوی برای اتمام حجت بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مذاکرت سیدالشهدا با فریب خوردگان دنیوی، گفت: این مذاکرات برای اتمام حجت و دعوت به حق و نجات انسان‌های فریب خورده در جبهه باطل بود.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه شهرکرد:

دولتمردان با برداشتن گام‌های محکم به مسأله برجام پایان دهند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مطالبه مردم این است که گام‌های محکمی در مسأله برجام از سوی مسؤولان برداشته شود و بیش از این مسامحه روا نیست.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه سمنان:

دولت گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولتمردان در مقابل بدعهدی دشمنان ملت ما، گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه موقت ساری:

دولت به وعده های توخالی اروپایی ها دلخوش نباشد

حجت الاسلام قاسمی به عدم پایبندی اروپایی‌ها به تعهدات خود در برجام اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید مراقب باشند و به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها دلخوش نباشند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه موقت کاشان:

قوه قضائیه مبارزه با قانون شکنان و مفسدان اقتصادی را با قاطعیت ادامه دهد

حجت اسلام اسلامی تبار با حمایت از اقدامات قوه قضائیه و آیت الله رئیسی، از قوه قضائیه خواست مبارزه با قانون شکنان و به ویژه مفسدان اقتصادی را با قاطعیت ادامه دهند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

 

امام جمعه دامغان:

مکتب عاشورا نقشه راهی برای همیشه اسلام ناب و تشیع است

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان گفت: رمز ماندگاری و جاودانگی تفکر حسینی و عاشورایی، حرکت آگاهانه آن به عنوان نقشه راهی برای همیشه اسلام ناب و تشیع است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید...

در پایان گفتنی است ائمه جمعه سراسر کشور از دولتمردان خواستند با تأسی از سیره امام حسین (ع) درس مقاومت و ایستادگی از ایشان گرفته و به مقابله با دشمنان بپردازند تا مشکلات کشور حل شود.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات