۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۱۹۵۶۹
امام جمعه بهبهان:

مسؤولان حوزه اقتصاد و فرهنگ باید به روحیه جهادی مجهز شوند

مسؤولان حوزه اقتصاد و فرهنگ باید به روحیه جهادی مجهز شوند
امام جمعه بهبهان گفت: به عنوان پیروان حسین (ع) باید تلاش کنیم مسؤولانی که در حوزه اقتصاد و فرهنگ تصدی گری دارند به روحیه جهادی مجهز شوند و یا مقام و منصب را رها کنند.
حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مسأله عاشورا و سیدالشهدا گذشته از حادثه تاریخی یک فرهنگ است، اظهار داشت: اصول اساسی عاشورا با فطرت انسانی که همانا خداجویی و خدامحوری، مبارزه با استبداد و استکبار و ظلم، یاری رسانی به مظلوم، تبلیغ آزادی و امر به معروف و نهی از منکر است، مطابقت دارد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلام و موارد ۷ گانه ذکر شده در آن نیز با فطرت انسانی تطابق دارد، عنوان داشت: اهداف انقلاب اسلامی چه در گام اول و چه گام دوم، همگی با اصول اساسی نهضت اباعبدالله الحسین (ع) هماهنگی دارد؛ چرا که هر دوی شان با فطرت انسانی مطابق است.

حجت الاسلام ناصری بیان داشت: مبلغان در محرم، اهداف اساسی امام حسین (ع) را که همانا احیای اسلام اصیل، اسلام انقلابی، روحیه جهادی، مبارزه با ظلم و یاری رسانی به مظلوم است، منعکس کنند.

وی با بیان اینکه توحید و آزادگی اساس قیام امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: مبلغان، اهداف قیام سیدالشهدا به ویژه امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد برای مردم تشریح کنند و اولویت کاری شان خطاب به مسؤولان بلندپایه باشد که به وظایف محوله عمل نمی‌کنند.

امام جمعه بهبهان گفت: به عنوان پیروان حسین (ع) باید تلاش کنیم مسؤولانی که در حوزه اقتصاد و فرهنگ تصدی گری دارند به روحیه جهادی مجهز شوند و یا مقام و منصب را رها کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات