۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۱۹۶۳۳
سردار کوثری در گفت وگو با رسا:

هرگونه حماقتی از سوی صهیونیست ها با پاسخ کوبنده حزب الله مواجه خواهد شد

هرگونه حماقتی از سوی صهیونیست ها با پاسخ کوبنده حزب الله مواجه خواهد شد
جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به قدرت جبهه مقاومت تأکید کرد که صهیونیست ها بدانند که در صورت هرگونه اقدام عملی، توسط حزب الله به خاک و خون کشیده خواهند شد.

سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پاسخ حزب الله به حمله صهیونیست ها به لبنان گفت: حزب الله با اتکای به جبهه مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستاده و چندین ضربه محکم به پیکره این رژیم نامشروع وارد کرده است.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله این بار نیز مانند دفعات گذشته بر اساس بیاناتی که داشتند اقدام متقابل و ضرب شست حزب الله را به صهیونیست ها نشان دادند.

سردار کوثری اصابت موشک حزب الله به نفربر رژیم اشغالگر قدس را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: حزب الله با این اقدام مقتدرانه نشان داد مطالبی که توسط سید حسن نصرالله بیان می شود پشتوانه عملیاتی دارد؛ حزب الله نشان داد که برای تحقق بیانات سید حسن نصرالله نیروهای بسیار زبده و امکاناتی که نیاز دارد را به کار می گیرد.

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) با اشاره به اینکه هرگونه خطایی از سوی رژیم صهیونیستی با پاسخ قاطعانه مواجه خواهد شد، خاطرشان کرد: این که حزب الله گفته است حمله موشکی به نفربر رژیم اشغالگر قدس عملیات اصلی نبوده، از آن جهت است که به سردمداران این رژیم غاصب بفهماند قادر به وارد آوردن ضربات سنگین تر است و اگر اسرائیلی ها دست از پا خطا کنند قطعاً ضرر کرده و پشیمان خواهند شد.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها برای سید حسن نصرالله از تعبیر «عدواً صادق» استفاده می کنند، گفت: صهیونیست ها باور دارند که سید حسن نصرالله راستگو است و اگر وعده ای بدهد آن را عملیاتی خواهد کرد.

سردار کوثری با تأکید بر اینکه اگر بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی اقدام اشتباهی سر بزند، پاسخ کوبنده تری دریافت خواهد کرد، تصریح کرد: صهیونیست ها بدانند که در صورت هرگونه اقدام عملی، توسط حزب الله به خاک و خون کشیده خواهند شد.

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) با اشاره به اینکه قدرت جبهه مقاومت توان نظامی رژیم غاصب صهیونیستی را رو به حاشیه و افول رانده است، ابراز کرد: یادم هست که در سال 1967 یا 1346 هجری شمسی نوشته بودند 3 میلیون یهودی مساوی با 100 میلیون مسلمان بوده و پیروزی از آن 3 میلیون یهودی خواهد بود؛ امروز مشاهده می کنیم حزب الله که حتی یک دولت هم نیست، یک جبهه مقاومتی تشکیل داده و با همان تعداد نیروی کمی که در اختیار دارد، رژیم صهیونیستی را در چند جنگ گذشته مغلوب ساخته است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس با پشتوانه آمریکایی ها و اروپایی ها و با عملیات های روانی خود را قدرتمند جلوه داده است، خاطرنشان کرد: امروز باید دانست که این رژیم غاصب بسیار ضعیف بوده و همانند یک تار عنکبوت، سست و بدون دوام است.

سردار کوثری با اشاره به اینکه ادعای صهیونیست ها مبنی بر اینکه ارتش پنجم دنیا هستند، کذب محض است، بیان کرد: از اتفاقات اخیر نسبت به اقتدار و صلابت حزب الله و ضعف و افول رژیم صهیونیستی آگاهی پیدا می کنیم؛ امروز شاید صهیونیست ها به ظاهر از تجهیزات زیادی برخوردار باشند، اما فاقد نفراتی که بتواند با اعتقاد مبارزه کنند بوده و شکی نداریم که در صورت جنگ، بازنده اصلی آنها خواهند بود./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات