۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳
کد خبر: ۶۱۹۹۰۰
حجت الاسلام والمسلمین احتشام:

تشیع انگلیسی به دنبال ترویج سکولاریسم به ظاهر دینی در هیأت‌ها است

تشیع انگلیسی به دنبال ترویج سکولاریسم به ظاهر دینی در هیأت‌ها است
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به تلاش دشمن برای جدایی دین از سیاست گفت: تشیع انگلیسی به دنبال ترویج سکولاریسم به ظاهر دینی در دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و هیأت ها است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان، در مراسم عاشورا حسینی که با حضور جمعی عزاداران در فاطمیه حضرت زهرا(س) برگزار شد، با اشاره به عوامل تقرب الهی گفت: خداوند از پیامبر اسلام خواست که پاسی از شب برای عبادت و راز و نیاز در درگاه الهی بیدار بماند تا به مقام محمود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام با بیان این که ما در زیارت عاشورا طلب می کنیم که به مقام محمود ویژه در درگاه الهی برسیم، بیان کرد: پیامبران و ائمه اطهار(ع) در دعاهای خود هیچ زمانی طلب و درخواست محال نداشته‌اند؛ از این رو اگر ما در زیارات این درخواست داریم به درجات عالی در درگاه الهی برسیم، امری امکان‌پذیر است.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، گفت: مردم باید راهبرد و اهداف امام حسین(ع) را بشناسند و عملکرد و رفتار خویش را طبق آرمان‌های ایشان تدوین کنند تا بدین از بحران‌ها و فتنه‌های آخر الزمان نجات پیدا کنند و در مسیر حق ماندگار شوند وگرنه در مسیر باطل غرق خواهند شد.

وی با انتقاد از عملکرد مسؤولان در توافق با غرب، گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که به توافق با غربی ها خویش‌بین نیستم؛ اما برخی از مسؤولان برخلاف رهنمود ایشان عمل کرده‌اند و به توافق با آن‌ها پرداخته‌اند؛ اما تنها نتیجه این مذاکرات همان بازگشت مقداری از دارایی‌هایی بلوکه شده‌ای است که برای بازگرداندن یکی از جاسوس ها به ایران پرداخت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام با ابراز نگرانی و  انتقاد از رشد مسأله آقازادگی در جامعه ابراز کرد: امام راحل انقلاب را انقلاب مستضعفان اعلام کرد ولی برخی مسؤولان در جامعه، اسلام مرفهین را برای خود تشکیل داده‌اند و بر خلاف آرمان امام مسأله آقازادگی، فساد و تجمل در زندگی خود راه انداخته‌اند.

 وی با بیان اینکه باید فرهنگ عاشورا الگو و راهبرد مسؤولان قرار گیرد، گفت: تشیع انگلیسی به دنبال ترویج سکولاریسم به ظاهر دینی در دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و هیأت ها است و می‌خواهند تنها در کشور مجالس عزاداری برپا شود و  مردم به سوگواری بر سیدالشهدا بپردازند اما به مسائل سیاسی و رخدادهای کشور توجهی نداشته باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین احتشام بیان کرد: اکنون چهل سالگی انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و در کشور امنیت کامل برقرار شده است و نظام از دوستان خود در کشورهای دیگر و جبهه مقاومت حمایت می‌کند.

وی قدرت نظامی ایران را از قدرت‌های برتر دنیا دانست و عنوان کرد: اگر حزب الله پهپاد زره پوش اسراییلی را هدف موشک‌های خویش قرار می‌دهد به جهت حمایت‌های ایران است، نیروهای مسلح ما جلوی چشمان نیروهای نظامی آمریکایی نفت‌کش انگلیسی را توقیف کردند و قدرت ایران را به رخ جهان کشیدند.

امام جمعه کاشان با تأکید بر لزوم توجه همه اقشار جامعه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه مراحل تمدن سازی نوین و دستیابی به اسلام ناب محمدی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) تبیین شده است./998/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
ایشون چقدر شبیه حاج احمد پناهیان هستند.
0
0