۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۲۰۰۷۳
سردار کریمی:

۵۰۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده در استان مرکزی در حال ساخت است

۵۰۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده در استان مرکزی در حال ساخت است
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۵ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در سطح استان مرکزی در حال ساخت است که در مراحل مختلف تکمیل شدن قرار دارند.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، سردار محسن کریمی در جریان افتتاح نخستین واحد سیل‌زده استان مرکزی در شهرستان شازند در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت این واحد اظهار داشت: این واحد در کمتر از 40 روز توسط جهادگران بسیج سازندگی ساخته شده است.

وی افزود: 5 هزار واحد مسکونی سیل‌زده در سطح استان مرکزی درحال ساخت هستند که در مراحل مختلف تکمیل شدن قرار دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی یکی از استان‌هایی بود که با توجه به حجم بارش‌ها و وقوع سیل اوایل سال 98 در مناطق محروم گرفتار خرابی و آسیب شد که در راستای کمک به این مناطق نیروهای جهادی و بسیجی با همکاری مردم و مسئولان اعزام شدند.

کریمی بیان کرد: گروه‌های جهادی استان مرکزی از سرتاسر استان با سازمان‌دهی ویژه بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان پس از اعلام آمادگی به نقاط مورد هدف استان اعزام شدند و اکنون در راستای اهداف طرح جهاد همبستگی ملی قدم برمی‌دارند.

وی ادامه داد: استان مرکزی در زمان وقوع سیل به صورت قرارگاه‌های مختلف در 5 استان سیل‌زده حضور یافت و به ارائه خدمات مختلفی پرداخت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: در این مدت بالغ بر 500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لایروبی شده و گل و لای و آب انباشته در منازل مردم مناطق سیل زده خارج شد.

کریمی افزود: یکی از اقدامات مهم دیگر اجرای 35 طرح عمرانی شامل سیل بند، ایجاد پل و جاده عبوری برای مردم در مناطق سیل‌زده بود که توسط جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی در این مناطق اجرایی شد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات