۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۲۰۱۴۰

موج‌سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده

موج‌سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده
رییس پدافند غیرعامل در یادداشتی تأکید کرد: ماجرای خودسوزی سحرخدایاری برای ما تلخ بود. تلخ تر از همه موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده عزادار است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادداشتی درباره «موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده» نوشت. 

متن کامل این یادداشت بدین شرح است: 

ماجرای خودسوزی سحرخدایاری معروف به دخترآبی برای همه ما تلخ بود. تلخ تر از همه موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده عزادار که خود را فدایی ولایت می‌دانند!

اساسا یکی از اصول جنگ شناختی مو‌ج‌سواری رسانه‌ای بر روی دوقطبی‌های کاذب است. در داستان تلخ دختر آبی این موج سواری به حد اعلی خود رسید.

متاسفانه برخی در داخل یک دوقطبی کاذب موافق و مخالف ورود زنان به ورزشگاه ایجاد کردند و اصل مطالبات زنان در کشور فراموش شده است. مطالباتی همچون تکریم اجتماعی، ازدواج بهنگام، اشتغال مناسب و صدها دغدغه‌ای که دختران جوان این مرز و بوم با آن مواجه هستند. اما  گویا از نگاه برخی‌ها همه مطالبات زنان در ایران صرفا به ورزشگاه آزادی ختم می‌شود!

کم کم و با تکرار این قبیل حوادث، مداخله بدون بررسی و احساسی سلبریتی‌های بی‌سواد به شاخصی ناحق تبدیل شده است که کذب بودن این مدل شاخص‌ها در ماجرای اخیر هویدا شد.

ضمن همدردی با خانواده داغدار سحر خدایاری، به همه اصحاب رسانه توصیه دارم در دام دو قطبی دروغین رسانه‌های معاند اسیر نشده و بیش از همه مراقب زخمی باشند که امروز بر دل یک خانواده نشسته است.

محمد قمین
ارسال نظرات