۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۶۲۰۹۰۷
آیت الله مکارم شیرازی:

کمیته امداد از افتخارات ارزشمند جمهوری اسلامی است

کمیته امداد از افتخارات ارزشمند جمهوری اسلامی است
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی کمیته امداد را از افتخارات ارزشمند جمهوری اسلامی دانست و بر لزوم برنامه ریزی مناسب مسؤولان این نهاد جهت خودکفایی جامعه هدف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رییس و مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست که بحمدلله با تدبیر و ابتکار حضرت امام(ره) بنیان نهاده شده و در طول زمان منشأ خدمات، برکات و آثار فراوانی بوده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم خدمات رسانی در زمینه های مختلف به محرومان و مستضعفان، تصریح کرد: خوشبختانه کمیته امداد حضرت امام(ره) آستین بالا زده، کارها و اقدامات مختلفی را شروع کرده که بخشی از آن کمک های نقدی و بخشی نیز کمک های غیر نقدی به خانواده های کم بضاعت و محروم است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: بخشی از خدمات نیز جنبه فرهنگی دارد که گاهی مهم تر از خدمات نقدی است، توصیه می کنیم به این ابعاد اهمیت ویژه ای بدهید.

این مرجع تقلید بر لزوم برنامه ریزی مسؤولان کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان تاکید کرد و گفت: خیال نکنید کسی که عضو کمیته امداد شد همیشه باید عضو باشد و کمک دریافت کند؛ برنامه و همت شما باید این باشد که این افراد خودکفا شوند و از تحت پوشش خارج گردند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: برای سطوح مختلف شامل: کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و بزرگسالان برنامه های فرهنگی متناسب داشته باشید.

وی تاکید کرد: برنامه های فرهنگی سبب می شود کمک های مردمی بجا و در محل درست هزینه شود.

این مرجع تقلید خطاب به رییس کمیته امداد گفت: تلاش کنید روز به روز نوآوری داشته باشید و با طرح های ابتکاری افتخارات جدید کسب و در عرصه های مختلف بدرخشید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان ضمن دعا برای موفقیت دست اندرکاران کمیته امداد حضرت امام(ره) اظهار داشت: خدمات و اقدامات کمیته امداد سبب می شود تا آسیب های اجتماعی کمتر شود؛ امیدواریم ضمن مراقبت از آسیب ها در مسیر مقدسی که قدم برمی دارید، موفق باشید. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات