۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۰۹۹۰
در راستای انعکاس مظلومیت شهدای ترور صورت گرفت؛

رونمایی از ۶ اثر برگزیده با عنوان مدافعان وطن

رونمایی از ۶ اثر برگزیده با عنوان مدافعان وطن
حجت الاسلام میرعلایی با اشاره به مظلومیت شهدای ترور، گفت: از ۶ اثر برگزیده تهیه شده در کارگاه قربانی ترور رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید امیرمیرعلایی، معاون فرهنگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال گذشته مظلومانه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: در طول عمر انقلاب اسلامی، ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کردیم، در خوزستان افزون بر حادثه تروریستی سال گذشته، سابق بر آن نیز شاهد حوادث تروریستی متعددی بودیم.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه هر ملت مقاوم و جوینده شهادت با تروریست‌ها روبه رو می‌شود، عنوان داشت: ملت ایران در عین اینکه قربانی تروریسم است، پرچمدار مبارزه با تروریسم می‌باشد؛ از این رو کارگاهی با عنوان «قربانی ترور» و با شرکت گرافیست‌های خوزستانی برگزار شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مدت زمان برگزاری کارگاه یک هفته بود، خاطرنشان کرد: جمع بندی صورت گرفته از کارگاه انتخاب ۶ پوستر برگزیده از میان ۱۵ پوستر تهیه شده بود که تأسی شهدای ترور از شهیدان کربلا با عنوان مدافعان وطن تجلی محتوای پوستر‌های تهیه شده است.

حجت الاسلام میرعلایی گفت: در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال گذشته اقشار مختلف مردم از سردار سپاه تا کودک ۴ ساله به شهادت رسیدند که در پوستر‌های تهیه شده سعی بر آن شد تا مظلومیت و در عین حال دفاع این عزیزان از کشور منعکس شود.

لازم به ذکر است، در پایان نشست از تولیدات گرافیکی کارگاه قربانی ترور که توسط معاونت فرهنگی سپاه صورت برپا شده بود رونمایی و شعار هفته دفاع مقدس تحت عنوان «ما پیروزیم» اعلام شد./9456/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات