۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۲۱۲۳۷
آیت الله طبرسی:

مسؤولیت‌ها در نظام فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم است

مسؤولیت‌ها در نظام فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسؤولیت‌ها در نظام فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم است، گفت: باید تا زمانی که در مسند قرار داریم به مردم خدمت کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران شنبه شب در دیدار شهردار جدید مرکز استان، وفاق و همدلی را رمز موفقیت و پیشرفت کشور و استان دانست.
 
وی با تأکید براین که اختلاف و تفرقه سم مهلکی برای توسعه و آبادانی کشور است، افزود: اگر وحدت و همبستگی در همه امور حاکم باشد پیشرفت و توسعه حتمی است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، کلید پیشرفت‌های چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وحدت و همبستگی مردم در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: وفاق و همدلی راه نفوذ دشمن در کشور را خواهد بست.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که وفاق و همدلی بستر‌های پیشرفت را در هر جامعه‌ای هموار خواهد کرد، بیان داشت: دشمن همواره به دنبال تفرقه و اختلاف میان مسؤولان و مدیران نظام اسلامی است که باید هوشیار باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تفرقه و اختلاف مایه خوشحالی دشمنان انقلاب است خاطرنشان کرد: کسی که بر طبل اختلاف و تفرقه بکوبد در مسیر اهداف دشمن گام برداشته است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که وحدت و همبستگی را مهم‌ترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: آبادانی و پیشرفت هر منطقه‌ای با همبستگی میان مسؤولان و مردم محقق خواهد شد.
 
آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسؤولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم است، بیان داشت: باید تا زمانی که در این مسند قرار داریم از همه فرصت‌ها برای خدمت به مردم بهره گیریم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عمر مسؤولیت‌ها کوتاه است پس نباید به آن دل ببندیم، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت‌ها تنها برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات