۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۲۱۵۳۸
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در گفت وگو با رسا:

فشار دشمن به دلیل درنوردیدن مرزها با اندیشه‌های انقلابی و اسلامی است

فشار دشمن به دلیل درنوردیدن مرزها با اندیشه‌های انقلابی و اسلامی است
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز حوزه انقلابی را بصیرت‌افزا دانست و گفت: فشار دشمن به خاطر درنوردیدن مرزها و فتح مغزها به وسیله اندیشه‌های انقلابی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری رسا مرور سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و مقتدای خود دانستن این بزرگواران و حرکت در همان مشی و مسیر را باعث انقلابی شدن عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: حوزه انقلابی، حوزه‌ای است که متناسب با زمان، پدیده‌ها و رویدادهایی که در جامعه اتفاق می‌افتد حرکت کند، نظر دهد و موضع بگیرد.

وی حوزه انقلابی را دردمند توصیف و تصریح کرد: حوزه انقلابی اگر ببیند که مستکبران جهان ملتی را زیر سلطه خود قرار داده‌اند و سرمایه‌های مادی و معنوی آن‌ها را می‌برند، به فریاد آن‌ها می‌رسد، دست به روشنگری می‌زند و بصیرت‌افزایی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی تأکید کرد: با وجود جوانان امروز در حوزه، آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنم؛ اگر بتوانیم در شرایط فعلی که مورد تهاجم فرهنگی دشمن هستیم و جنگ اقتصادی هم به آن اضافه شده است، این مسائل را با خواست خدا و با قدرت و مقاومت ملت از سر بگذرانیم، آینده اسلام و مسلمین روشن است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: امروز اندیشه‌های اسلامی و انقلابی بر منطقه حاکم است؛ فشار دشمن نیز به خاطر در نوردیدن مرزها و فتح مغزها به وسیله اندیشه‌های انقلابی و اسلامی است.

وی با اشاره به پیشگام و پیشتاز بودن همیشگی حوزه اظهار داشت: فیضیه امروز یک جریان است، یک جریان بالنده، نه اینکه تنها مدرسه‌ای در کنار حرم حضرت معصومه (س) باشد.

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: امروز اندیشه فیضیه یک سمبل است که باید از آن پاسداری کنیم و نسل جوان بویژه نسل جوان محصل حوزه را با این اندیشه هر چه بیشتر گره بزنیم تا این نسل انقلابی، پویا، پر تلاش و پر جوشش باشد.

وی فرهنگ عاشورا و ترویج آن به وسیله روحانیت را دستمایه‌ای برای هدایت آسان‌تر جوانان عنوان کرد و گفت: حوزه با این دستمایه و این نسل جوان و الگو گیری از امام راحل و رهبری می‌تواند کار را پیش ببرد و مایه امید محرومان و مستضعفان باشد تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم./836/ت302/ق

تعداد بازدید : 10
محمود لطیف
ارسال نظرات