۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۲۱۵۷۶
با حضور آیت الله یزدی؛

مراسم معارفه رییس جدید دفتر جامعه مدرسین برگزار شد

مراسم معارفه رییس جدید دفتر جامعه مدرسین برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله یزدی، رییس جامعه مدرسین و مسؤولان نهادهای حوزی در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز سه‌شنبه با حضور آیت‌الله یزدی، رییس شورای عالی و جمعی از اعضای شورای عالی و مجمع عمومی و کارکنان جامعه مدرسین و مسؤولان نهادهای حوزی در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسین با اهدای هدیه و لوح سپاس از خدمات و زحمات قریب به سی‌ساله حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در جامعه مدرسین تقدیر و تشکر کرد.
 
آیت‌الله یزدی در ادامه این مراسم با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام سعید بهمنی به معرفی ایشان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربیات و آشنایی ایشان با مسائل روز دنیا در انجام امور محوله موفق باشند.

 


حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در این مراسم ضمن تشکر از الطاف ریاست و اعضای محترم جامعه مدرسین در طول خدمت، به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های خود و بخش‌های تابعه در مدت 8 ساله تصدی مسؤولیت دفتر جامعه مدرسین پرداخت.
 
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام بهمنی نیز با تشکر از حسن ظن و اعتماد آیت‌الله یزدی در واگذاری این مسؤولیت ضمن درخواست از حجت‌الاسلام ابراهیمی و دیگر کارکنان جهت مشارکت و همکاری در انجام هر چه‌بهتر مسؤولیت، ابراز امیدواری کرد با مشارکت همکاران بتوانند در پیش برد اهداف و ارتقاء جامعه مدرسین بر اساس اساسنامه، منویات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» در گام دوم و مراجع عظام تقلید«دامت برکاتهم» قدم‌های مؤثری بردارند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه جوان
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
برای استاد بهمنی آرزوی موفقیت داریم
0
0