۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۲۱۶۳۷
آیت الله بهشتی:

راه علاج مشکلات تکیه بر جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی است

راه علاج مشکلات تکیه بر جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی است
نماینده خبرگان راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی دانست و گفت: هدف آمریکا از طرح مذاکره، تحمیل خواسته های خود است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله بهشتی، نماینده مردم استان فارس امروز در نطق خود در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی موجب امیدواری مردم شده است، افزود: با مفاسد عرصه های دیگر مانند مفاسد علمی و پژوهشی نیز باید برخورد شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری سپس با اشاره به سرفصل های بیانیه گام دوم گفت: مسؤولان باید طوری برنامه ریزی کنند که کشور در همه این عرصه ها به پیشرفت دست یابد و دارای رشد متوازن باشد.

آیت الله بهشتی سپس تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی دانست و افزود: هدف آمریکا از طرح مجدد موضوع مذاکره، تحمیل خواسته های خود و اثبات تاثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، با این حال برای این نوع مذاکره باید به سراغ همان کسانی بروند که به عنوان گاو شیرده آنها عمل می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خاتمه به برخی معضلات عرصه علم و پژوهش در کشور اشاره کرد و گسترش کمی بدون توجه به شاخص های کیفی را از مهمترین معضلات این عرصه بر شمرد.

محمد قمین
ارسال نظرات