۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۲۱۸۹۴
امام جمعه الشتر:

حرکت در راه شهدا لازمه ادامه مسیر انقلاب است

حرکت در راه شهدا لازمه ادامه مسیر انقلاب است
امام جمعه الشتر با اشاره به جانفشانی، از خودگذشتگی و ایثار جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس درحفظ انقلاب، گفت: حرکت در راه شهدا لازمه ادامه مسیر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در مراسم غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین و ترویج آرمان های شهدا در جامعه و به ویژه بین نسل جوان است.

وی با بیان اینکه شهدا نور چشم و تاج سر ملت هستند، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرامی داشت ارزش ها است.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در برابر کفر و ظلم ایستادگی کردند، یادآور شد: ایستادگی، مقاومت و روحیه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و خون شهدا سبب حفظ انقلاب شد.

وی در ادامه حرکت در مسیر انقلاب و تحقق آرمان های انقلاب را در گرو ادامه راه شهدا دانست و گفت: باید آرمان ها و اهداف شهدا را در جامعه نهادینه ساخت و نسل امروز را با این آرمان ها آشنا کرد.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت آشنا سازی نسل جوان با حماسه های دوران دفاع مقدس تأکید کرد و بیان داشت: این مهم لازمه خنثی سازی توطئه های دشمنان و آگاه بخشی نسل امروز است.

وی ادامه داد: امروز دشمن در قالب توطئه های مختلف در پی جدا کردن مردم از انقلاب و به گمراهی کشاندن نسل جوان است و نهادینه سازی ارزش ها در جامعه راه خنثی کردن این توطئه ها است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات