۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۲۲۲۳۳
حجت الاسلام والمسلمین مدنی:

دومین همایش کتاب سال بانوان برگزار می شود

دومین همایش کتاب سال بانوان برگزار می شود
مدیر جامعة الزهرا(س) از برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان با هدف شناسایی و جهت دهی پژوهش های بانوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعة الزهرا(س) ظهر امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی از برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان خبر داد و گفت: سال گذشته جامعة الزهرا با مطالعات مختلفی که داشت به این نتیجه رسید که ظرفیت عظیمی در جامعه بانوان کشور وجود دارد چرا که در مسائل علوم انسانی و اسلامی پژوهش های قابل توجهی دارند و باید شناسایی و جهت دهی شود.

وی افزود: از سوی دیگر جامعة الزهرا(س) با حضور حدود هزار استاد در سطوح مختلف و رشته های متنوع مانند فقه، اصول، کلام، فلسفه، روانشناسی و تاریخ و بیش از 20 هزار طلبه حضوری و غیر حضوری یک ظرفیت علمی و پژوهشی قابل توجهی دارد که می تواند در جهت دهی به ظرفیت مجموعه بانوان کشور نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به فراخوان عمومی همایش کتاب سال بانوان اظهار داشت: در نخستین همایش بیش از 100 استاد حوزه از برادران و خواهران در بررسی های آثار ارسالی شرکت کردند و 600 اثر به همایش واصل شد و در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نهایت از 12 اثر برگزیده از بانوان تقدیر به عمل آمد، در حوزه زن و خانواده همه مؤلفان آقا و خانم آثار خود را ارسال کردند و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیر جامعة الزهرا(س) ابراز داشت: امسال برای دومین سال همایش کتاب سال بانوان برگزار می شود و آثار فارسی و به زبان های دیگر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت، اعلام فراخوان برای ارسال آثار انجام شده و در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی همچنین از حضرت آیت الله نوری همدانی برای حضور و سخنرانی در دومین همایش کتاب سال بانوان دعوت کرد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
محمد قمین
ارسال نظرات