۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۲۲۶۸۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

کمرنگ شدن شعارهای اصیل انقلاب، موجب نفوذ و سلطه دشمن می شود

کمرنگ شدن شعارهای اصیل انقلاب، موجب نفوذ و سلطه دشمن می شود
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن شعارهای اصیل انقلاب است، گفت: کمرنگ شدن شعار‌های انقلابی موجب نفوذ و سلطه دشمن در کشور خواهد شد.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تأکید بر تقویت شعار‌های اصیل انقلاب در جامعه، آن را بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان دانست.
 
وی با بیان این که دشمن با فشار و تحریم می‌کوشد مردم را نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بدبین کند، افزود: ارزش‌های اصیل انقلابی باید هر روز بیشتر در جامعه ترویج و بیین شود.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه فشار‌های چهل ساله دشمن، با اقتدار پای انقلاب نشسته اند، خاطرنشان کرد: تحریم و فشار دشمن نمی‌تواند مسیر حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های انقلاب را تغییر دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت انقلابی ایران اسلامی همواره در مسیر شعار‌های اصیل انقلاب حرکت کرده اند، بیان داشت: نگاه انقلابی ملت با بصیرت ایران اسلامی موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی شده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن شعار‌های اصیل انقلاب در کشور است، افزود: کمرنگ شدن شعار‌های انقلابی موجب نفوذ و سلطه دشمن در کشور خواهد شد.
 
حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که امروز همه مسؤولان و مدیران رده‌های مختلف کشور تکلیف دارند تنها در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب حرکت کنند، خاطرنشان کرد: انحراف از خط و شعار‌های انقلاب طرح و دسیسه دشمن است که باید هوشیار باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات امروز کشور تنها با نگاه انقلابی و تفکر جهادی حل خواهد شد، تصریح کرد: با نگاه شعاری نمی‌تواند به حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی امیدوار بود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، شکست دشمن در برابر تفکر و نگاه انقلابی را حتمی دانست و بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت تفکر انقلابی در میان مسؤولان و مدیران کشور هستیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات