۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۲۲۸۰۹
امام جمعه خرم آباد:

سازمان انرژی اتمی فعالیت های صلح آمیز هسته ای را آغاز کند

سازمان انرژی اتمی فعالیت های صلح آمیز هسته ای را آغاز کند
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرموده رهبری، گفت: باید سازمان انرژی اتمی فعالیت های صلح آمیز هسته ای را آغاز کند، نباید اجازه داد عزت ملت ایران خدشه دار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: تلاش گسترده و وسیع نیروی انتظامی جای تشکر دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای تبیین نظم و امنیت با ۱۳هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم کرده است و نه تنها در دفاع مقدس بلکه در عرصه های مختلف حضور دارند.

محور فعالیت نیروی انتظامی در برقراری امنیت، آگاه بخشی، پیشگیری و پیگیری است

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت که نیاز اولیه مردم، فلسفه حکومت در اسلام و لازمه رشد و پیشرفت در جامعه است، برای تحقق این هدف بر سه اصل اساسی کارشان را دنبال می کنند.

وی آگاهی بخشی، پیشگیری و پیگیری و اقدام را از فعالیت های مهم نیروی انتظامی خواند و افزود: گستردگی کار نیروی انتظامی امری مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه اظهار داشت: یک ارتباط محکمی بین نیروی انتظامی و مردم وجود دارد و مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

مقاومت اسلامی در یمن قدرت برتر دارد

وی با اشاره به عملیات گسترده یمن با عنوان عملیات( نصر من الله) افزود: این عملیات توانسته است موازنه قدرت و معادله جنگ را در یمن عوض کند، مقاومت اسلامی در یمن قدرت برتر دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیام عملیات این است که به دنیا ثابت می کند در اوج تحریم و بمباران می توان ایستاد و مقابله کرد و سبب شکست دشمنان شد.

وی در ادامه به سفر رییس جمهور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت و خاطرنشان کرد: نگاه منصفانه و واقع بینانه این است که متن سخنرانی رییس جمهور و حضور در محافل بین المللی، ملاقات با رؤسای جمهور و سران کشورها و نقد مذاکره با آمریکا از نقاط قوت این سفر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: در این سفر اتفاقات ناخوشایندی رخ داده است که باید تدابیری اندیشیده شود، این سفر فرصتی شد تا دیدگاه جمهوری اسلامی ایران بازگو شود.

وی با با اشاره به رخ دادن اتفاقات ناخوشایند و فضاسازی مسمومی که در این سفر علیه ایران انجام دادند، اظهار داشت: تعلل در صدور ویزا برای رییس جمهور و همراهان ایشان، محروم ساختن هیأت ایرانی که تنها در یک منطقه خاص می توانستند باشند، این رفتار مناسب نبود، اینکه اجازه ندهند رییس جمهور و وزیر امور خارجه از یک بیمار ما عیادت کند، اتفاق ناخوشایندی بود.

سخنان رهبری آینده نگرانه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع فرماندهان سپاه خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب گسترده، عمیق و آینده نگرانه بود.

شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا در برابر ملت ایران

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده است، گفت: مفهوم آن تسلیم نشدن ملت ایران در برابر نظام سلطه و ذلت و خواری دولت و رییس جمهور آمریکا در مقابل ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فرموده رهبری که کاهش تعهدات در مسأله تعهدات هسته ای باید ادامه یابد، ابراز کرد: باید فعالیت های صلح آمیز هسته ای را ادامه دهیم و سازمان انرژی اتمی با قوت برنامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای را آغاز کند و نگذارد ملت ایران عقب بماند و قدرتش تضعیف شود./9451/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات