۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۲۲۹۰۸

ثبت بیش از ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام در ایام اربعین

ثبت بیش از ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام در ایام اربعین
دلخواه گفت: طبق دستگاه‌های تردد شمار از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۰۵ خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نوالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ استان ایلام گفت: براساس گزارشات دستگاه‌های تردد شمار از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۰۵ خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده‌اند، که نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پرترددترین محورهای استان ایلام صالح آباد_ ایلام مهران است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: همچنین در شش‌ماهه اول سال‌جاری، بیش از ۲۴میلیون و ۲۳۹ هزار خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده و بیشترین تردد رفت و برگشت با بیش از ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد در محور ایلام_بدره بوده است.

وی عنوان کرد: براساس نتایج استخراج شده سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای استان ۱۳ درصد است.

دلخواه تصریح کرد: از ۲۴ مهرماه به مدت شش‌روز ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی مسافران در پایانه برکت در مرز بین‌المللی مهران مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه ترددشمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایاضافه کرد: از این تعداد ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۸ دستگاه سامانه ترددشمار است.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات