۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۲۲۹۲۵

تدریس رشته تخصصی مهدویت در مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد

تدریس رشته تخصصی مهدویت در مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد
حجت الاسلام سیدیان گفت: در حال پیگیری و کسب مجوزهای لازم برای تدریس رشته مهدویت هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط در آینده ای نزدیک، رشته تخصصی مهدویت تدریس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فرزاد سیدیان، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال از بین 30 داوطلب ورود به این مدرسه علمیه، 12 نفر در نهایت جذب مدرسه علمیه برادران نورآباد شد.

وی به فعالیت اساتید مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد اشاره کرد و گفت: 9 نفر از اساتید برجسته حوزه علمیه در این مدرسه فعالیت دارند و مجموعه کادر مدرسه نیز چهار نفر هستند که به صورت تک درس در این مدرسه تدریس می کنند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد به فعالیت مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد در سطح یک، دو و سه حوزه خبر داد و گفت: 140 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی در ادامه یادآور شد: 15 نفر از طلاب ومبلغان طرح هجرت و مستقر نیز به صورت غیرحضوری در این مدرسه تحصیل می کنند.

حجت الاسلام سیدیان در بخشی دیگر از سخنان خویش خاطرنشان کرد: تحصیل طلاب تا پایه چهار به صورت نظام جدید بوده و از پایه چهارم تا پایه 10 نیز نظام قدیم است.

وی در پایان از تدریس رشته مهدویت در مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد خبر داد و بیان داشت: پیگیری های لازم در حال انجام بوده و در صورت فراهم شدن شرایط لازم رشته تخصصی مهدویت در این حوزه تدریس خواهد شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات