۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۳۱۲۹
با ارائه اساتید برتر حوزه و دانشگاه؛

جایگاه عدالت اجتماعی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نقد و بررسی می شود

جایگاه عدالت اجتماعی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نقد و بررسی می شود
«جایگاه عدالت اجتماعی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» عنوان نشستی است که به همت چند مرکز علمی پژوهشی و با حضور جمعی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در راستای ارتقا و تکمیل سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با همکاری گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اقدام به برگزاری نشستی اندیشه ورزانه کرده است.

این نشست با عنوان «جایگاه عدالت اجتماعی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» با ارائه اساتید برتر حوزه و دانشگاه از جمله حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی استاد درس خارج حوزه علمیه قم و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

همچنین در این نشست حجج اسلام سید کاظم سید باقری عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و محمد شجاعيان معاون توسعه مدیریت و منابع و عضو هیأت علمی گروه علوم سياسي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ایراد بحث و نظر می پردازند.

دبیری علمی نشست یاد شده را نیز حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برعهده خواهد داشت.

گفتنی است، کرسی علمی «جایگاه عدالت اجتماعی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» روز سه شنبه 16 مهرماه از ساعت 13 تا 15 در سالن نشست های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم واقع در بلوار 15 خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود./1330/ج

ارسال نظرات