۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۳۴۶۲
رییس کمیته امداد امام خمینی:

۴۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال تحویل مددجویان کمیته امداد خواهد شد

۴۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال تحویل مددجویان کمیته امداد خواهد شد
بختیاری با بیان اینکه ۴۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال تحویل مددجویان فاقد مسکن خواهد شد گفت: از این تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در قضیه سیل مورد تخریب قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرتضی بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از ابعاد مختلف دارای برجستگیهای ویژهای در عرصه فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است اظهار داشت: در بحث زلزله سال 96 علی رغم اینکه تمام دستگاه‌ها حضور فعال داشتند اما کمیته امداد بر اساس رسالت و عملکرد خود در استان جز بهترینها شناخته شده است.

وی با بیان اینکه در بحث زلزله حدود 6 هزار واحد مسکونی در عرض یکساله برای خانواده‌های زیرپوشش ساخته شد عنوان کرد: در چند سال متوالی استان کرمانشاه به لحاظ اشتغال رتبه نخست کشور است و امسال در بحث سیل‌زدگان استان کرمانشاه در خشش بسیار خوبی داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه استان کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است بیان کرد: این نشان دهنده ولایت‌مداری و عاشورایی بودن مردم استان کرمانشاه است.

بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته در استان کرمانشاه در امر زکات و فطریه 15 میلیارد تومان جمع‌آوری شد و در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت عنوان کرد: امسال با گذشت 6 ماه از سال بالغ بر 20 میلیارد و 500 میلیون جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان کرمانشاه بالاست خاطرنشان کرد: کمیته امداد در سال گذشته 5 هزار اشتغال ایجاد کرده و جز استان‌های برتر قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: تسهیلات اختصاص داده شده به استان کرمانشاه به دلیل توانمندی مردم دو برابر شده ‌و بالغ بر 7 هزار شغل در سال 98 در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه مردم کرمانشاه در کارهای خیر گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند عنوان کرد: امسال 400 واحد مسکونی تا پایان سال تحویل مددجویان فاقد مسکن خواهد شد که 120 واحد مسکونی در قضیه سیل مورد تخریب قرار گرفته است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات