۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۲۳۶۷۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان:

خودباوری در برابر دشمنان درس اربعین است

خودباوری در برابر دشمنان درس اربعین است
حجت الاسلام علیزاده گفت: باید از کربلا، اربعین و منش امام حسین (ع) درس آزادگی، مردانگی و خودباوری در برابر دشمنان را فرا بگیریم.
حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امام حسین (ع) همچون جاذبه‌ای همگان را به سوی خود جذب می‌کند، اظهار داشت: امسال نیز، چون سال‌های گذشته شاهد برگزاری پرشور مراسم اربعین علی رغم همه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها هستیم، حرکتی که شعار «حب الحسین یجمعنا» آغاز شد قطعا تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه دشمنان به هیچ وجه راضی بپا گرفتن حرکت اربعین نیستند، خاطرنشان کرد: دشمنان با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدند که نه تنها کشور‌های اسلامی بلکه سایر جهانیان با شعار و نام اباعبدالله الحسین (ع) بیدار شده و به صف زائران می‌پیوندند.

این مقام مسؤول ادامه داد: حضور بزرگان و پیروان ادیان مختلف در راهپیمایی اربعین حسینی گویای جهانی شدن حرکت اربعین است؛ از این رو روز به روز بر ترس دشمنان افزوده می‌شود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه ترس دشمنان، گسترش اسلام ناب محمدی با نام حسین (ع) است، تصریح کرد: اسلام با نام حسین (ع) در حال گسترش است و هر کاری برای ممانعت از جهانی شدن حرکت اربعین و گسترش اسلام با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اینکه زیارت اباعبدالله الحسین (ع) ویژگی‌هایی دارد، عنوان داشت: کربلا پر از غم و اندوه جانسوز شهادت امام حسین (ع) است، باید از کربلا، اربعین و منش امام حسین (ع) درس آزادگی، مردانگی و خودباوری در برابر دشمنان را فرا بگیریم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات