۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۲۳۸۰۲
حجت الاسلام والمسلمین علوی:

مسؤولان برای به حداقل رساندن مشکلات زوار اربعین پای کار بیایند

مسؤولان برای به حداقل رساندن مشکلات زوار اربعین پای کار بیایند
وزیر اطلاعات گفت: مسؤولان برای به حداقل رساندن مشکلات پای کار بیایند؛ در عین حال تلاش همه دستگاه‌ها و مسؤولان تأمین امنیت و آرامش کامل برای زائران جهت حضور در کربلا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تردد مطلوب زائران از مرز‌ها اظهار داشت: امسال زائران با مشکلات کمتری نسبت به سال‌های گذشته دست و پنجه نرم می‌کنند و کاهش چنین مشکاتی نتیجه همت دستگاه‌های خدمت رسان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه افزایش چشمگیر زائران نتیجه برداشته شدن روادید است، خاطرنشان کرد: پیش بینی‌ها بر افزایش دو میلیون زائر نسبت به سال‌های گذشته است؛ امسال همه پای کار آمده تا وضعیت متفاوتی را در مرز‌ها شاهد باشیم.

وی با اشاره به کم و کاستی‌های موجود در مرز‌ها و ضرورت رفع آن‌ها گفت: برای حل این کاستی‌ها اقداماتی صورت گیرد تا در روز‌های باقی مانده به اربعین و همچنین سال آینده مشکلی از بابت زیرساخت‌ها و پاسخگویی به زوار نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه زائران حسینی شرایط سخت و دشوار سفر را تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان برای به حداقل رساندن مشکلات پای کار بیایند؛ در عین حال تلاش همه دستگاه‌ها و مسؤولان تأمین امنیت و آرامش کامل برای زائران جهت حضور در کربلا است.

وزیر اطلاعات همچنین با حضور در مرز چذابه از آخرین وضعیت تردد زائران و فعالیت‌های مواکب مطلع شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
برادر عزیز دیر به فکر افتادید اگر می خواستید کاری کنید یکسال فرصت برنامه ریزی و عمل داشتید امسال که گذشت حداقل برای سال دیگه یه فکری بکنید
0
0