۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۲۳۹۱۰
نوبخت خبر داد؛

کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان لرستان

کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان لرستان
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از کلنگ زنی دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و افراد کم درآمد لرستان خبر داد و گفت: تلاش می شود این واحدها در طول یک سال تحویل داده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ارزیابی از اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده و برنامه ریزی برای جبران خسارت سیل در استان لرستان از مهم ترین هدف این سفر یک روزه است.

وی از احداث واحدهای مسکونی برای محرومان و افراد کم درآمد خبر داد و افزود: کلنگ زنی بخش گسترده ای از واحدهای مسکونی محرومان در کشور در دستور کار دولت قرار دارد.

نوبخت در ادامه یاد آور شد: برنامه ریزی لازم برای اینکه این واحدهای مسکونی در طول یک سال تکمیل و تحویل محرومان داده شود، مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه دو هزار واحد مسکونی برای محرومان و افراد کم‎ درآمد در لرستان کلنگ ‎زنی می شود، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در طول یازده ماه و تا هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخش دیگری از سخنان خویش به خسارت سیل در حوزه زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: آنچه مربوط به زیر ساخت‌ها و جبران خسارت مردم است نیز امروز در شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برررسی و آمار مربوط به این خسارت ها جمع آوری می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات