۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۲۴۰۸۷
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

بازداشت «زم» اقتدار اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ جهان کشیده است

بازداشت «زم» اقتدار اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ جهان کشیده است
امام جمعه اراک با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی ایران در مصاف با کانون‌های توطئه چشم‌گیر و مثال‌زدنی است گفت: دستگیری زم اقتدار اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ دنیا کشاند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به دستگیری سرشاخه و موسس شبکه ضدانقلاب آمدنیوز اظهار داشت: اقدام دقیق، به جا و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار، قدرت و صلابت اطلاعاتی و امنیتی کشور را به رخ دنیا کشاند و توان بالای جمهوری اسلامی ایران در دنیا به نمایش گذاشت.

وی افزود: بنابراین آحاد جامعه به ویژه جوانان باید درباره دسیسه و حربه دشمن به ویژه اقدامات فریبکارانه رسانه‌ای دشمن هوشمند، بصیر و اگاه باشند و حرکت در مسیر قانون اساسی و ولایت فقیه و همراهی با قوای توانمند مسلح کشور نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی و ناکام بگذارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: از سویی نهادهای مختلف مهم و اثرگذار کشور از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش وظیفه خطیر و سنگینی در جهت هدایت و روشنگری فکری و اعتقادی نسل جوان کشور برعهده دارند و نباید اجازه نفوذ از هرمسیر و طریق در فضای مجازی یا اعتقادی و شبکه‌های اجتماعی را به دشمن بدهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اقتدار و امنیت کشور را زبان‌زد و امری مهم در دنیا برشمرد و گفت:کشور ایران از کشورهایی است که اقوام و ادیان و گویش‌های مختلف در آن کنار یکدیگر با وحدت، مهربانی و همدلی در اوج اقتدار و امنیت زندگی می‌کنند که موهبتی الهی است و باید قدردان باشیم.

وی افزود: کشور اسلامی ما نیازمند مدیرانی دلسوز و توانمند و متعهد است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن با باور به توانایی‌های داخلی، ظرفیت‌های موجود و نهفته کشور را به مرحله اجرا رسانده و در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصادی و در نهایت اشتغال‌زایی مولد در کشور حرکت کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: منابع ملی و بیت‌المال امانت بوده و باید در راستای رونق تولید و اشتغال، افزایش بهره‌وری و تولید ناخالص ملی به صورت درست و صحیح هزینه شود و دستگاه‌های نظارتی با افزایش نظارت و رصد نظارتی از هدر رفت اموال عمومی جلوگیری کرده و با متخلفان قاطعانه برخورد کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به وظیفه امروز مسئولان کشور گفت: در طول 4 دهه مسئولان و مدیران کشور، با برخورداری از انگیزه‌های معنوی و الهی در راستای اعتلای انقلاب و کشور حرکت کرده‌اند که ملت قدرشناس ما همواره قدردان مسئولان خدمت‌گذار بوده‌اند.

وی ادامه داد: بسیاری از تجمعات کارگری که در نقاط مختلف کشور و به تبع آن به ویژه در استان مرکزی اتفاق افتاده منجر به سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی شد که البته با رافت و خویشتن‌داری و تدبر مسئولان کوچکترین مشکلاتی برای کارگران ایجاد نشد در صورتی که دیگر کشورها به ویژه مدعیان حقوق بشری، چنین برخوردی را بر هم زدن نظم اجتماعی تلقی کرده و بدترین مجازات‌ها و برخورد با معترضین می‌شود.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات