۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۲۴۱۲۵
امام جمعه سوسنگرد:

آب معدنی و یخ نیاز اصلی موکب داران است

آب معدنی و یخ نیاز اصلی موکب داران است
امام جمعه سوسنگرد با دعوت از جوانان برای خدمت رسانی به زائران اربعین، گفت: آب و یخ نیاز اصلی موکب داران است.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تردد روان زائران در پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: در بازدید از مواکب مستقر در مرز چذابه شاهد فعالیت‌های فرهنگی، سفارشات صورت گرفته به زائران از سوی روحانیت مستقر در مواکب و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بودیم.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه در حد توان کمک‌هایی به موکب داران صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به صورت چهره به چهره دنبال می‌کنیم و در صورت نیاز تذکرات لازم درباره مسأله حجاب و سایر منکرات را با همکاری نیرو‌های امنیتی اعمال می‌نماییم.

حجت الاسلام شمیل پور بیان داشت: متأسفانه برخی‌ها حجاب را رعایت نمی‌کنند یا بدان جاهل هستند؛ همچنین از جوانانی که قصد زیارت ندارند، می‌خواهیم از گعده‌های شبانه و تجمعات بی خودی پرهیز کنند تا مزاحمتی برای زائران و موکب داران پیش نیاید.

وی با دعوت از جوانان برای خدمت رسانی به زائران گفت: آب و یخ نیاز اصلی موکب داران است، در عین حال تردد محدود وسایل نقلیه موکب داران برای جابجایی اقلام مورد نیاز، یکی از معضلات دیگر موکب دارن می‌باشد که در این زمینه همکاری نیرو‌های امنیتی برای صدور برگه تردد برای همه خودروهایشان را خواستار هستیم.

امام جمعه سوسنگرد ادامه داد: دیگر خواسته موکب داران حضور زائران در مواکب است؛ چرا که زائران حد فاصل پارکینگ تا پایانه مرزی چذابه را با اتوبوس سوار می‌شوند و عملا هیچ استقبالی از مواکب برپا شده در این فاصله صورت نمی‌گیرد.

حجت الاسلام شمیل پور ضمن انتقاد از کم کاری مسؤولان در رسیدگی به راه‌های مواصلاتی مرز چذابه گفت: آقایان در روز‌های نزدیک به اربعین، خدمت رسانی یادشان می‌آید، بار‌ها مسأله را مطرح، اما جوابی دریافت نکردیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات