۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۲۴۱۴۸

استفاده ناجا از ظرفیت ۲۰۰۰ پلیس افتخاری، بسیجی و نگهبان محله در اربعین

استفاده ناجا از ظرفیت ۲۰۰۰ پلیس افتخاری، بسیجی و نگهبان محله در اربعین
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از فعالیت گسترده دو هزار نفر از نیروهای پلیس افتخاری، نگهبان محله و بسیج در مأموریت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد شرفی درباره تأمین امنیت زائران اربعین اظهار کرد: مفتخریم امسال نیز همانند سالهای گذشته با آمادگی کامل از مبداء تا مقصد (پایانه‌های مرزی) و بالعکس برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران همراه مردم هستیم.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی (ع)، تأمین امنیت دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) را خط قرمز پلیس دانست و افزود: با اجرای طرحهای متعدد و انتظام‌بخشی مستمر اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو و گروه‌های معاند، آرامش و امنیت زائران را با خطر مواجه سازند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به فعالیت گسترده دو هزار نفر از نیروهای پلیس افتخاری، نگهبان محله و بسیج در مأموریت اربعین حسینی تصریح کرد: پارکینگهای پیش‌بینی شده برای زائران در استانهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان به وسیله مؤسسات حفاظتی مراقبتی و نگهبانان محله که تحت نظارت مرکز انتظام پلیس پیشگیری و به عنوان نماد امنیت مردم‌پایه هستند، حراست می‌شوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: مطمئناً مراقبت از زائران و تأمین امنیت آنها برای تمام سازمانها از اولویتهاست بنابراین امیدواریم امسال نیز با همکاری نیروهای مسلح و دیگر دستگاه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیتها، راهپیمایی اربعین حسینی بدون هیچ حادثه و با بهترین نتایج به پایان برسد.

محمود لطیف
منبع: تسنیم
ارسال نظرات