۰۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۲۴۴۷
نماینده ولی فقیه درگیلان:

اصلی ترین نتیجه برگزاری دادگاه های پس از انتخابات روشنگری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شهادت شهید رجایی و بهشتی از جمله اندیشه های ناپاک دشمنان ایران در دوران انقلاب اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، پیش از ظهر امروز در جمع کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در رشت، گفت: شهادت شهید رجایی و بهشتی از جمله اندیشه های ناپاک دشمنان ایران در دوران انقلاب اسلامی است.

وی وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد را گسترش آداب ناب اسلامی دانست و تصریح کرد: نظارت بر انتشارات و مطبوعات باید در برنامه های مهم اداره ارشاد قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که بی توجهی به محتوای کتب و مطبوعات موجب ورود خرافات و تحریفات در نظام اسلامی می شود، خواستار نظارت بیشتر متولیان فرهنگی در این بخش شد.

امام جمعه رشت، ماه رمضان را کلاس فرهنگ و ارشاد دانست  و گفت: ماه رمضان، ماه نزول کتاب فرهنگ و ارشاد است و با این کتاب، تعلیمات الهی در همه جای جهان گسترش می یابد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به توطئه های دشمنان نظام اسلامی پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و گفت:مردم آگاه ایران با رهنمودهای رهبر انقلاب توانستند بر این توطئه پیروز شوند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه دادگاه متهمان اغتشاشات اخیر در کشور گفت: روشنگری، اصلی ترین نتیجه دادگاه های بعد از انتخابات است.
 
حجت الاسلام حمید پور عیسی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن، نمایشگاه قرآن، سی روز با قرآن، آموزش و حفظ و تفسیر قرآن و تجهیز 35 موسسه قرآنی را از جمله مهمترین برنامه های این اداره کل در این ماه مبارک دانست.
 
وی ادامه داد: برگزاری 125 جشنواره‌ ساحلی موج شکوفایی، برگزاری چهارمین جشنواره ملی وبلاگ نویسی امام رضا(ع) و سیره نبوی و علوی در مطبوعات شمالی کشور از دیگر برنامه های مهم اداره ارشاد گیلان است./پ202
ارسال نظرات