۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۴۶۱۵
حجت الاسلام قاسمی:

مسؤولان به جای طرح مسائل حاشیه ای، یار دستگاه قضا در مبارزه با فساد باشند

مسؤولان به جای طرح مسائل حاشیه ای، یار دستگاه قضا در مبارزه با فساد باشند
امام جمعه موقت ساری، خشکاندن ریشه فساد در جامعه را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: مسؤولان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای، دستگاه قضا را در مبارزه با فساد یاری کنند.
حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری در ساری، مبارزه با فساد و بی عدالتی را یک اصل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تحقق عملی این مسأله موجب تقویت اعتماد مردم به نظام خواهد شد.
 
وی، یکی از مطالبات مهم مردم را اجرای کامل عدالت در جامعه اسلامی و برخورد قاطع با مفسدان دانست و افزود: قاطعیت مسؤولان امر در برخورد جدی با فساد همواره مورد حمایت مردم خواهد بود.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که متأسفانه وجود برخی گذرگاه‌های فساد در کشور موجب ایجاد نارضایتی در میان مردم شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید تمام روزنه‌های فساد در این کشور را ببندند و با عوامل آن با قاطعیت برخورد کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، مبارزه قاطعانه و مستمر با موضوع فساد را موجب دلگرمی مردم دانست و تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از مسؤولان به ویژه دستگاه قضایی برخورد مستمر با عوامل فساد در جامعه است.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که فساد همچون موریانه‌ای پایه‌های اعتماد عمومی را در جامعه تضعیف می‌کند، بیان داشت: نباید بگذاریم وجود چند عنصر فاسد در جامعه اسلامی موجب بی اعتمادی کل مردم به انقلاب و نظام شود.
 
حجت الاسلام قاسمی با ابزار خرسندی از اقدامات دستگاه قضا در دوره جدید بر ضرورت تداوم و تقویت این گونه اقدامات انقلابی در برخورد با فساد در کشور تأکید کرد و گفت: سایر قوا نیز دستگاه قضا را در ریشه کن کردن کامل فساد در کشورمان همراهی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها به جای همراهی با قوه قضائیه، این گونه اقدامات تحول آفرین را نمایشی می‌دانند، بیان داشت: اگر سایر مسؤولان به جای حاشیه روی دستگاه قضا را در مبارزه قاطع با فساد در جامعه یاری کنند ضمن ریشه کن شدن فساد، شاهد بازگشت اعتماد عمومی به نهاد‌های کشور خواهیم بود.
 
امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که خشکاندن ریشه فساد در جامعه نیازمند عزم ملی است، خاطرنشان کرد: همه بخش‌های کشور و حتی مردم نیز باید قوه قضائیه را در برخورد قاطع و مستمر با جریان خطرناک فساد و عوامل آن یاری کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات