۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۲۴۷۹۹
حجت الاسلام لاهیجان زاده مطرح کرد؛

تلاش برای برگزاری تریبون‌های آزاد در مدرسه امام خامنه‌ای اهواز

تلاش برای برگزاری تریبون‌های آزاد در مدرسه امام خامنه‌ای اهواز
معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز گفت: برگزاری تریبون‌های آزاد در حوزه از اهداف ما است که امیدواریم در طول سال برگزار شوند.
حجت الاسلام لاهیجان زاده، معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تلاش بر خارج سازی فضای پژوهشی حوزه از حالت تحقیقی به کاربردی است، خاطرنشان کرد: در این باره دوه‌های تخصصی کاربردی از قبیل جریان شناسی، وهابیت، تفسیر قرآن، کلام و پاسخگویی به شبهات مطرح شده در مدارس و دانشگاه‌ها را تعریف کردیم.

معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه یک جلسه از کلاس‌های هفته برای برگزاری دوره‌های کاربردی اختصاص داده می‌شود، عنوان داشت: پژوهش‌های مرتبط که متناسب با فضای روز و با هر کدام از دوره‌ها است، به طلاب ارائه می‌شود تا در پاسخگویی از آن‌ها بهره ببرند.

حجت الاسلام لاهیجان زاده افزود: هم اکنون درگیر زمانبندی و تهیه اساتید دور ه‌ها هستیم که ان شاءالله از هفته آینده اجرایی خواهند شد.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های مهارتی از قبیل تندخوانی، تبلیغی، سخنرانی و خطابه اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌ها هنوز در حد طرح بوده و به مرحله عمل نرسیده و جلسات مرتبط و هماهنگی در حال برگزاری است.

معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه کلاس‌های زبان عربی و انگلیسی را برای طلاب برگزار خواهیم کرد، ادامه داد: برگزاری تریبون‌های آزاد در حوزه از اهداف ما است که امیدواریم در طول سال برگزار شوند و قطعا در چنین تریبون‌هایی موضوعاتی از قبیل بررسی تخصصی FATF  مورد بررسی قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام لاهیجان زاده با اشاره به اینکه دوره تخصصی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی نیز برگزار می‌شود، بیان داشت: تاکنون یک جلسه با حضور طلاب از چند مدرسه شهرستان اهواز برگزار شد و قطعا در چنین امری شاهد مباحث و تحقیقات پژوهشی خواهیم بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات