۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۲۴۸۲۱
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

برگزاری اردوهای راهیان نور از دغدغه های مهم رهبری است

برگزاری اردوهای راهیان نور از دغدغه های مهم رهبری است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: واهمه رسانه های بیگانه و کمرنگ جلوه دادن اردوهای راهیان نور به خاطر اثربخشی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، امروز در پنجمین جلسه این قرارگاه که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: زحمت و تلاش سردار علی فضلی و سردار یعقوب سلیمانی در رشد و گسترش اردوهای راهیان نور انکار ناپذیر است.

وی افزود: برگزاری یادمان ها، افزایش اعزام و بهبود وضعیت زیرساخت های اردوگاهی راهیان نور از جمله زحمات و فعالیت های فرهنگی است که در این سالهای اخیر انجام گرفته و اردوهای راهیان نور را متحول کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی به فعالیت های انقلابی سردار فضلی و رشادت های وی در دوران دفاع مقدس اشاره کرده و ادامه داد: از خدمات گسترده سردار فضلی در سپاه و بسیج و درخشش این سرباز ولایتمدار در دوران دفاع مقدس و پس از آن باید به خوبی تقدیر شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزاری اردوهای راهیان نور را از اقدامات خوب و کارهای سخت این سازمان برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر ضرورت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل جوان تاکید داشتند از این رو برگزاری اردوهای راهیان نور از دغدغه های مهم رهبری به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه ارودهای راهیان نور دانش آموزی از اردوهای تاثیرگذار و اثربخش به شمار می رود، عنوان کرد: دانش آموزان از این طریق بهتر و بیشتر می توانند با فرهنگ ایثار و دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در پایان خاطرنشان کرد: اثر گذاری راهیان نور به قدری در میان نسل جدید زیاد است که می توان دلیل آن را در کمرنگ جلوه دادن آن در رسانه های بیگانه جستجو کرد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات