۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۶۲۴۸۵۳
حجت الاسلام لائینی:

اربعین حسینی بزرگترین مظهر قدرت و اقتدار جهان اسلام است

اربعین حسینی بزرگترین مظهر قدرت و اقتدار جهان اسلام است
حجت الاسلام لائینی از اربعین حسینی به عنوان بزرگترین مظهر قدرت و اقتدار جهان اسلام یاد کرد و گفت: دشمنان اسلام از دیدن این میزان حضور عاشقان حسینی حیرت زده شده اند.
به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از هیأت‌های مذهبی شرق استان به برگزاری باشکوه اربعین حسینی در میان توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان اشاره کرد و آن را تجلی قدرت اسلام دانست.
 
وی با بیان این که دنیا می‌داند که این همایش چه اقتدار بزرگی را از ملت زنده عاشق امام حسین (ع) به ظهور و بروز گذاشته است، افزود: علیرغم این حضور میلیونی رسانه‌های غربی به سانسور چنین حرکت عظیمی پرداختند.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمنان حاشیه سازی‌های زیادی را برای تحت الشعاع قرار دادن این اجتماع عظیم انجام می‌دهند، گفت: اما چنین اجتماع بی نظیری که در جهان مانند ندارد با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، از اربعین حسینی به بزرگترین مظهر قدرت و اقتدار جهان اسلام یاد کرد و افزود: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) از دیدن این میزان حضور عاشقان حسینی حیرت زده شده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: قدرتی که امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیدا کرده، دشمنان را به تکاپوی انداخته تا مانع تقویت این عزت و اقتدار بین المللی شود.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی در سایه استقامت، خود اعتمادی و خودباوری ملت ایران به دست آمده است، خاطرنشان کرد: این اقتدار و عظمت بین المللی موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران شده و به همین دلیل همه توان خود را برای تضعیف ایران اسلامی به کار گرفته اند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین به دستگیری سر شبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه اشاره کرد و آن را دستاوری مهم در برابر سرویس‌های اطلاعاتی غرب دانست و گفت: این سرشبکه معاند که مورد حمایت جدی سرویس‌های اطلاعاتی غرب بود در یک عملیات پیچیده دستگیر شد.
 
وی با این که همایش اربعین، اقتدار جمهوری اسلامی و عظمت ملت ایران است، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راهپیمایی اربعین از مصادیق مهم و «و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه» است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهل بیت امام حسین (ع) گرچه اسیر شدند، اما ذلیل نشدند عزیز بودند و یزید و عبیدالله را تحقیر کردند، ادامه داد: دشمنی یزید و عبیدالله نه تنها مایه ذلت اهل بیت (ع) نشد بلکه مایه عزت اهل بیت (ع) شد و نمونه ای از این عزت و عظمت را در راهپیمایی اربعین حسینی مشاهده کردیم./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات