۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۲۵۱۶۰
حجت الاسلام قلی پور:

مسؤولان به جای نگاه به غرب، مؤلفه‌های اقتدار داخلی را باور کنند

مسؤولان به جای نگاه به غرب، مؤلفه‌های اقتدار داخلی را باور کنند
امام جمعه بابلسر با تأکید براین که همه ما باید باور داشته باشیم راه حل مشکلات کشور در نگاه به بیرون نیست، گفت: باید مؤلفه‌های اقتدار داخلی مان را باور کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تسلیت ایام با تأکید براین که همه ما باید باور داشته باشیم راه حل مشکلات کشور در نگاه به بیرون نیست، گفت: باید مؤلفه‌های اقتدار داخلی مان را باور کنیم.
 
وی با بیان این که تکیه بر توان داخلی مهم‌ترین راهبرد برای شکست دادن دشمنان است، افزود: با توجه به توان جوانان این مرز و بوم می‌توانیم بر همه مشکلات فائق آییم و این باور باید در مسؤولان کشورمان نهادینه شود.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که بدعهدی و خوی فریبکارانه دشمنان در جریان‌ها و صحنه‌های مختلفی ثابت شده است، خاطرنشان کرد: این که برخی‌ها همچنان در کشور بر ضرورت مذاکره و تعامل با غرب تأکید دارند بی معنا است.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که متأسفانه عده‌ای در داخل با ایجاد جنگ روانی و دو قطبی کردن به دنبال مذاکره دوباره و به نوعی تسلیم در برابر آمریکا هستند، تصریح کرد: مذاکره و تعامل با غرب به هیچ عنوان راه حل مشکلات امروز کشورمان نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که راه حل رفع مشکلات تکیه بر توان داخلی و اعتماد کردن به جوانان و نخبگان علمی کشور است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به آمریکا و اروپایی‌ها هیچ اعتمادی ندارند، چون این کشور‌ها در موضوع برجام به وعده‌ها و تعهدات خود عمل نکردند.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه برخی برای رسیدن به مقصودشان به رهبر انقلاب هم نسبت خلاف و کذب می‌دهند، بیان داشت: گفتار کذب و خلاف واقع شایسته مسؤولان نظام اسلامی نیست.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که مسیر حرکت ملت ایران از همان ابتدای انقلاب کاملاً مشخص بوده است، خاطرنشان کرد: این ملت، آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌داند و هیچ گاه با این کشور جنایت کار سر میز مذاکره نخواهد نشست.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که آمریکایی‌ها نمی‌توانند با فشار و تحریم، این ملت بزرگ را به پای میز مذاکره بکشانند، بیان داشت: این ملت از روز اول تکلیفش را با آمریکا روشن کرده و تازمانی که این کشور خوی استکباری دارد و قلدری می‌کند و خود را ابر قدرت عالم می‌داند، هرگز این ملت تسلیم خواسته‌های نامشروع آمریکا نخواهد شد.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مسؤولان همیشه باید دنبال عزت نظام و کشور باشند و مدیریت ذلت‌پذیر نباید پذیرفته شود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب نیز در آن دوران به این قانون که برای ملت ایران ذلت و سرشکستگی می‌آورد اعتراض کرد و آن را نپذیرفت./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات