۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۲۵۳۲۲
یادداشت؛

قاتل به محل جرم برمی‌گردد

قاتل به محل جرم برمی‌گردد
مخلوق شوم شیطان بزرگ، تربیت می‌شود، هزینه می‌برد، وحشی و خون‌آشام می‌شود و روزی به قول ترامپ، بزرگشان هم مثل سگ کشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود پیرهادی نوشت: قاعده یکی است؛ القاعده باشد یا داعش فرقی نمی‌کند. مخلوق شوم شیطان بزرگ، تربیت می‌شود، هزینه می‌برد، وحشی و خون‌آشام می‌شود و روزی به قول ترامپ، بزرگشان هم مثل سگ کشته می‌شود. سرنوشت محتوم دست‌پرورده‌های شیطان در این چندین و چندساله همین بوده و هنوز هم هست. روزی به دست آن‌ها متولد می‌شوند، هر زمان ضعیف شوند، مستقیم و غیرمستقیم کمک می‌شوند و روزی دیگر که معمولا نزدیک انتخابات است همان‌ها برمی‌گردند و جشن ریشه‌کنی آن مولود شوم را برگزار می‌کنند. مردم غرب آسیا، یا باید درگیری داخلی در کشورشان داشته باشند یا به جان هم بیفتند تا شیطان بزرگ یا گاوهای شیرده را بدوشد و یا نگذارد شیرهای خفته جان بگیرند.

یکی از بهترین شواهد برای اینکه بدانیم نمایشنامه‌نویس در آمریکا واحد است و فقط بازیگران آن عوض می‌شوند، جریان شناسی در همین موضوع است. بوش، اوباما و ترامپ؛ فرقی نمی‌کند؛ نطفه نامبارکی در منطقه متولد می‌شود، حفظ و حراست و تأمین و تسلیح می‌شود تا به وقتش ناجی دروغین دنیا که والد همان نطفه نامبارک است، پیدا شود و سرکرده گروهی تروریستی را از پا درآورد، اما بعدازآنکه شیره جان مردم منطقه و خود آن گروه، کشیده شد. رسانه هم که در انحصار آن‌هاست و تنها بالا بردن جام قهرمانی را در دستان بازیگر روز نشان می‌دهد. نه بسیج مردمی عراق و سوریه و نه حضور ایران در مقابله با داعش در این نمایشنامه جایی ندارد.

حافظ و ناجی حقوق بشر، تنها و تنها آمریکاست؛ همان‌که القاعده و داعش و امثالهم را به اذعان مسئولان آمریکایی خلق کرده، با ژست قهرمانانه وارد میدان می‌شود و خبر از نابودی سرکرده آن می‌دهد. عملیاتی که اوج ذلت طرف مقابل و اوج قدرت آمریکا را نشان می‌دهد، تا جایی که رئیس‌جمهور سبک‌مغز آمریکا، تنها آسیب‌دیده ارتش خود را، یک سگ معرفی می‌کند.

این طرح باوجود تکرار، همچنان کارآمد است و قطعا بازهم پیاده می‌شود. نام‌ها عوض می‌شوند، پرچم‌ها عوض می‌شوند اما حضور یک گروه درنده‌خوی وحشی که عموما بر بستر ایدئولوژی انحرافی زیست می‌کند، به‌عنوان یک قطعه از جورچین استکبار، لازم و ضروری است. اما کشورهای منطقه و ما چه باید بکنیم؟ مقابله با این پدیده شوم، امری بدیهی است، چراکه مهم‌ترین هدف از تشکیل این گروه‌ها ایران است.

دور نگه‌داشتن این مجموعه‌ها از مرز جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی و پشتیبانی از رزمندگان نهضت مقاومت در سطح منطقه‌ای و جهانی، بهترین راهبرد برای مواجهه با این موضوع بوده و هست که البته گاهی توسط برخی افراد نفوذی یا ساده‌لوح داخلی مورد شبهه قرار می‌گیرد. ماجرای داعش، اولین گروه تروریستی ازاین‌دست نبود و احتمالا آخرین هم نباشد، اما نمونه روشنی برای بررسی نحوه عمل استکبار در مقابله با جهان اسلام است./1360//101/خ

منبع: رسالت
ارسال نظرات